МТС почне продавати нові тарифні пакети з 25 липня

Вівторок, 24 липня 2007, 16:17

Оператор мобільного зв'язку компанія "Український мобільний зв'язок" (бренд МТС) має намір почати продавати нові тарифні пакети для підключення контрактних і корпоративних абонентів, абонентів передоплаченого сервісу з 25 липня.

Про це повідомив начальник відділу зі зв'язків з громадськістю УМЗ Вікторія Рубан.

З її слів абонентам буде запропоновано 3 нові тарифні лінійки.

25 липня старий бренд буде замінений на МТС практично у всіх фірмових салонах-магазинах оператора, call-центрі, дилерських точках і рекламних носіях.

Реклама:

У той же час Рубан зазначила, що 100% заміна бренду в дилерській мережі навряд чи можлива у зв'язку з багатьма технічними й практичними факторами.

Також будуть представлені нові сайт і wap-портал компанії www.mtc.com.ua і wap.mtc.com.ua.

Нагадаємо, 17 липня МТС ввела два корпоративних тарифи " GPRS-Корпоративна мережа Unlimited" і " GPRS-Корпоративна мережа 20+1".

9 липня МТС запустила інформаційно-іміджеву рекламну кампанію й почала продавати перший тарифний план " МТС-турист" в Одесі, Херсоні, Миколаєві й Криму.

6 липня "Український мобільний зв'язок" змінила бренд UMC на МТС.

У червні кількість абонентів УМЗ скоротилася порівняно з травнем на 3%, або на 0,61 млн. чоловік до 19,81 млн.

2006 УМЗ закінчила із чистим прибутком 375 млн. доларів, збільшивши дохід на 24% до 1,49 млрд. доларів порівняно з 2005 роком (крім взаєморозрахунків між компаніями в розмірі 10,6 млн. доларів).

"Українські новини"

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!