Колонки

Чому необхідно відновити українське вагонобудування
За п'ять років Україна імпортувала з Росії близько 18 тис вагонів, термін експлуатації яких давно вичерпався.
Закупівельні союзи як конкурентна перевага
Які вигоди для бізнесу може принести створення закупівельних союзів та як отримати дозвіл АМКУ?
Закупівлі для боротьби з COVID-19: підходи потрібно змінювати
Чому слід відмовлятися від спрощеної процедури закупівель для боротьби з COVID-19 та повертати їх у конкурентне русло.
"Зелені" тарифи. Захист прав інвесторів
Куди можуть звертатися інвестори "зеленої" енергетики для відшкодування збитків через ретроспективне зниження тарифів.
3200 доларів ВВП — це вирок
Чому Україні саме зараз потрібна економічна стратегія і якою вона має бути?
Які ризики для інвесторів несе 5-відсотковий ІТ-податок
Чому модель оподаткування ФОП не є абсолютно безпечною для компаній та розробників.
Економічні моделі майбутнього та ринки на 30 трильйонів доларів
Шість моделей розвитку економіки після пандемії коронавірусу та потенціал їх розвитку.
Чому Чорноморська митниця блокує перевантажені фури в портах
Як боротися з перевантаженими автомобілями ефективніше, ніж "Укртрансбезпека". (рос)
Лікування дефіцитом – передозування небезпечне
Чому Україні важливо повернутися до бюджетної консолідації.
"Чартерні" міста або Як Україні впоратися з трудовою міграцією
Як зробити українські міста більш привабливими для трудової міграції. (рос)
Що не так з фінансами "Нафтогазу"
На чому тримається прибутковість державної монополії і чи є у неї майбутнє.
Боротьба з COVID-19 – рахунок 0:5
Чому реорганізація Держпродспоживслужби не підвищить ефективність боротьби з коронавірусом.