Станом на 1 липня 2020 року борги клієнтів АТ "Житомиргаз" за отримані послуги з розподілу газу становлять 32 млн грн. Такі неплатежі в 1,7 рази перевищують заборгованість компанії перед Оператором ГТС.
15 вересня 2020
За шість місяців 2020 року у Житомирі та Житомирській області газовики зафіксували 270 випадків крадіжок газу. Майже 33% зафіксованих порушень пов’язані із втручанням у роботу побутових газових лічильників. Загальна сума завданих збитків склала понад 2,3 млн грн.
3 вересня 2020
За вісім місяців 2020 року кількість клієнтів Житомиргазу, що мають "Особистий кабінет" на сайті 104.ua зросла на 22 тисячі. Зараз онлайн-сервісом користуються 120 тис домогосподарств, які сплачують за доставку газу, вносять показання, а також контролюють рахунок за допомогою єдиного сервісу для споживачів газу.
28 серпня 2020
В діючому тарифі на розподіл газу для АТ "Житомиргаз" на безпеку мереж закладено в 10 разів менше необхідного. На 1 км газопроводу передбачено лише 623 грн. в рік. Аби повністю замінити застарілі газопроводи впродовж 5 років потрібно близько 450 млн. грн.
21 липня 2020
Показання газового лічильника у чат-боті Viber 7104ua можна підтвердити світлиною. Після ручного введення показань чат-бот пропонує споживачеві додати фото лічильника. Його можна завантажити із галереї телефону.
2 червня 2020
За перші чотири місяці 2020 року збитки компанії "Житомиргаз" склали 50 млн. гривень. Цей результат пояснюється тим, що в першому півріччі поточного року затверджені НКРЕКП тарифи на доставку газу покривають 82 % собівартості послуги.
8 травня 2020
З початком карантину на Житомирщині рівень розрахунків за послуги газопостачання становить 63%.
2 квітня 2020
За півроку кількість клієнтів Житомиргазу, що мають "Особистий кабінет" на сайті 104.ua зросла на 10 тисяч. Зараз онлайн-сервісом користуються 105 тис домогосподарств, що складає майже 30% від числа клієнтів компанії.
5 березня 2020
Нові тарифи на доставку газу дозволять АТ "Житомиргаз" збільшити середню зарплату на підприємстві на 18%. Але рівень оплати праці співробітників залишається нижчим за середні зарплати в промисловості по області. АТ "Житомиргаз" продовжуватиме конструктивний діалог з НКРЕКП, щоб газовики мали достойну оплату праці.
18 лютого 2020
Впродовж перших трьох місяців поточного року домогосподарства, що використовують газ для опалення будинків, платитимуть на 35% менше, ніж в першому кварталі 2019 року. Про це свідчать розрахунки АТ "Житомиргаз". Це стало можливим завдяки впровадженню НКРЕКП нової системи оплати послуг доставки газу.
10 лютого 2020
24 грудня 2019 року НКРЕКП було прийняте рішення вилучити з рахунків за газ плату за його доставку. Вже в січні споживачі природного газу отримають два окремих рахунки: один за газ, другий – за його розподіл. Щомісячний платіж за доставку газу буде незмінним впродовж року.
21 січня 2020
24 грудня 2019 року НКРЕКП прийняло рішення про перегляд тарифу на розподіл для АТ "Житомиргаз". Разом з тим, новий тариф залишається збитковим для оператора ГРМ. Його розмір покриває тільки близько 80% собівартості послуги з доставки газу.
9 січня 2020
Напередодні Нового року АТ "Житомиргаз" відкрило дві "точки контакту" із споживачами. Відтепер Центри обслуговування працюють Черняхові та Ружині. Близько 15 тисяч споживачів природного газу двох районів отримуватимуть весь спектр послуг газових компаній у новому сучасному центрі.
27 грудня 2019
Обсяг інвестицій компанії в газорозподільні мережі Житомирщини у 2019 році сягнув понад 19 млн грн. Основними пріоритетами стали - реконструкція мережі і створення заміна лічильників газу.
26 грудня 2019
Від початку року аварійно-диспетчерська служба (АДС) АТ "Житомиргаз" виконала 17 933 тисяч заявок від споживачів природного газу Житомира та Житомирської області. Левова частка викликів на телефонний номер "104" надійшло від жителів обласного центру та Бердичівського району.
11 грудня 2019