Смачна вигода безготівкових розрахунків

Вівторок, 31 березня 2015 —
Банк сплачує клієнтам рахунки в будь-яких кафе і ресторанах, а також за авіапереліт у будь-яку точку світу. Це не маркетинговий хід, а дійсність, якою вже скористалися десятки українців, що довіряють своєму банку і розраховуються в торговельних мережах безготівково. Таку програму лояльності для своїх клієнтів нещодавно запустив Банк Кредит Дніпро. Сьогодні експерти називають її однією з найбільш вдалих на ринку.
Суть програми полягає в тому, що при розрахунку кредитними картами клієнтам у вигляді балів нараховується 2% від суми покупки, а при розрахунку дебетними – 1%. Для ресторанів бали конвертуються у співвідношенні 1 бал = 1 гривня, для авіаквитків – 1 бал = 1,5 гривні. Нарахування відбувається автоматично, а кількість накопичених балів можна перевірити в системі інтернет-банкінгу Free Bank. Учасниками програми автоматично стають всі власники кредитних і преміальних карт VISA Gold, Platinum і Infinite. «Програма лояльності Банку Кредит Дніпро по суті об’єднує елементи двох механізмів, тобто нарахування балів, які можна використовувати для повної компенсації витрачених коштів (фактично 100%-а знижка)», – зазначає Сергій Коптік, директор напрямку продуктів VISA в країнах СНД і Південно-Східної Європи. Зазначимо, що це не партнерська програма банку з конкретною мережею ресторанів або конкретною авіакомпанією. Клієнт, накопичивши певну суму бонусів, може витратити їх на похід у будь-яке кафе чи ресторан, а також придбати квитки незалежно від авіакомпанії, часу і маршруту подорожі. «Наша нова програма лояльності – це не звичний вітчизняному споживачеві кешбек чи стандартна дисконтна програма з певною мережею ресторанів або конкретною авіакомпанією, – коментує Олена Малинська, голова Правління Банку Кредит Дніпро. – Ми надаємо українцям повну свободу вибору. Для нас абсолютно не має значення, на що клієнт витратить накопичені бонуси – на діловий обід у ресторані з партнерами чи на чашку кави в улюбленій кав’ярні з друзями, на переліт територією України або на подорож в інші країни». За словами Олени Малинської, по суті, банк у певний момент просто візьме на себе витрати клієнта щодо проведення його особистого або бізнес-дозвілля. У цілому ж сьогодні в Україні й у країнах СНД найчастіше використовуються два механізми програм лояльності: нарахування миль або балів, які надалі можна буде використовувати для отримання подарунків (наприклад, безкоштовні авіаквитки, знижки в торговельних точках, подарунки з каталогу тощо), або знижки, надані торговими підприємствами при оплаті картами певної платіжної системи. «Хороша бонусна система повинна створювати стимули для певної зміни патерна поведінки, яка вигідна і ритейлеру, і банку. У нас максимум – це просто приємний сюрприз: у вас є 10 бонусів на карті – хочете, зробимо знижку на 10 грн? Це приємно, але не змінює поведінку», – зазначає Дмитро Яблоновський, керівник відділу фінансових досліджень GfK Ukraine. Основною проблемою він називає непродуманість програм, які обмежують клієнтів, наприклад, у виборі місця, де при покупці можна отримати бонус, усього п’ятьма ресторанами або торговельними точками. Тому програма лояльності Банку Кредит Дніпро – одна з небагатьох, де цю проблему вирішено. Автор: Валерія Давидова
Реклама: