Українські оператори зв’язку продовжують працювати, є складнощі з енергопостачанням

Понеділок, 10 жовтня 2022, 15:12 -

Українські оператори зв’язку заявили, що продовжують працювати попри проблеми з енергопостачанням в окремих регіонах.

Про це повідомляють пресслужби операторів, "Укртелеком" у коментарі ЕП.

У Lifecell повідомили, що на мережі наразі спостерігаються складнощі в регіонах, де пошкоджене електропостачання - Харків, Львів, Київ Житомир, Полтава, Хмельницький. "Ситуація постійно змінюється, наші інженери роблять все можливе, щоб забезпечувати роботу мережі", – повідомили у пресслужбі у коментарі ЕП.

У оператора Київстар заявили, що лагодять зв’язок "за першої можливості".

Реклама:

"Мережа в цілому працює попри  складнощі з електроживленням, які виникають у різних областях України. "Київстар використовує усі технічні можливості, в тому числі автономне живлення для базових станцій, щоб максимально забезпечувати потреби абонентів у послугах зв’язку", – зазначила представниця оператора Ірина Леличенко.

Vodafone заявляє, що в цілому по Україні зв'язок працює. В містах, де частково відсутнє електропостачання, підключаються або підключені альтернативні джерела живлення, бригади виїхали з запасом палива, щоб забезпечити безперервність зв'язку. Оператор переконує, що у разі перебоїв пошкодження оперативно відновлюватимуть.

Телеком-провайдер "Укртелеком" повідомив, що критичні елементи інфраструктури "Укртелеком" працюють у штатному режимі.

Реклама:

"Центри управління інфраструктурою компанії рознесені географічно, а ключові елементи зарезервовані. Пошкодження деяких вузлів зв'язку не мало істотного впливу на безперервність надання послуг", – повідомили у провайдері.

В "Укртелекомі" зауважили, що інформація про можливі пошкодження мережі уточнюватиметься після завершення повітряної тривоги у регіонах. 

Нагадуємо:

У рамках національного роумінгу абоненти відтепер можуть користуватись мобільним інтернетом.

Для абонентів lifecell національний роумінг працює автоматично. Якщо підключення до мережі іншого оператора не відбувається – необхідно здійснити ручні налаштування.

Абоненти Київстар та Vodafone можуть скористатись цією опцією, здійснивши ручні налаштування на смартфоні:

  • Відключити автовибір мережі

на Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор

на iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі

  • Знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи lifecell
  • Якщо зареєструватися не вдалось, треба спробувати ще раз або вибрати іншу мережу
  • Перевірити можливість використання мобільного інтернету – відправити повідомлення в месенджері. 

Реклама: