Омелян розповів, як призначив керівника держпідприємства без конкурсу

Понеділок, 17 вересня 2018, 19:45
Дмитро Чалий
Дмитро Чалий
facebook

Міністр інфраструктури Володимир Омелян назвав призначення Дмитра Чалого головою правління Українського дунайського пароплавства "політичним рішенням".

Про це він заявив в інтерв’ю Економічній правді.

Так, на питання, чому Чалий очолив УДП поза конкурсом, Омелян відповів: "Це було політичне рішення".

На уточнююче питання, чи відбулося це кадрове призначення за протекцією прем’єр-міністра Володимира Гройсмана, міністр інфраструктури не був готовий відповідати.

Реклама:

Омелян також послався на "політичне рішення", коли його запитали щодо можливого тиску при затвердженні Чалого на посаду голови правління УДП.

"Я виходив з його особистих характеристик і рекомендацій, які отримав", - додав Омелян.

При цьому Омелян не зміг назвати 5 досягнень Чалого під час роботи в "Укрпошті" і Одеському морському торговому порту.

Нагадаємо, 15 березня 2018 року Міністерство інфраструктури призначило Дмитра Чалого главою правління ПрАТ "Українське Дунайське пароплавство" строком на три роки на умовах контракту.

Чалий у 2016-2017 роках працював заступником директора морського торгового порту "Чорноморськ" і Одеського МТП, а перед цим - комерційним директором "Укрпошти".

В Одеському морському торговому порту і в "Укрпошті" Чалий був заступником Ігоря Ткачука.

Вінницький бізнесмен Ткачук очолював "Укрпошту" з грудня 2014 року. Це брат народного депутата від "Блоку Петра Порошенка" Геннадія Ткачука.

За словами нардепа від БПП Сергія Лещенка, Геннадій Ткачук входить в групу, яка орієнтується на прем'єр-міністра Володимира Гройсмана.

Ігор Ткачук був одним з транспортних перевізників у Вінниці, мером якої Гройсман був до переїзду в Київ у 2014 році на посаду віце-прем'єр-міністра.

У 2015-2016 роках Ткачук брав участь в конкурсі на посаду голови "Укрпошти". Конкурс він програв Ігорю Смілянському.

Однак довгий час не покидав своє крісло, оскільки його діловий партнер і заступник Дмитро Чалий - який теж брав участь в конкурсі, як підставна особа - подав до суду і заблокував імплементацію його результатів.

Чалий згідно з декларацією, поданою ним як претендентом на пост глави правління УДП, у 2016 році отримав 509,1 тис грн зарплати в "Укрпошті" і 1,185 млн грн зарплати в Одеському МТП.

На початок року у нього також були готівкові заощадження в розмірі 1 млн грн, 300 тис доларів і 100 тис євро.

До призначення в Чорноморський МПТ досвіду роботи в морегосподарському комплексі Чалий не мав.

УДП здійснює понад 30% транспортних перевезень по Дунаю.

Флот УДП нараховує майже 400 самохідних та несамохідних річкових і 30 морських суден.

Основу дунайських перевезень флоту становить українська металургійна сировина, що поставляється для різних споживачів у придунайських країнах.

Детальніше читайте в інтерв’ю на ЕП: Володимир Омелян: бути веселим блогером на утриманні в когось я не хочу

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: