Українські стартапи зібрали майже 2 мільйони доларів в 2017 році

П'ятниця, 15 вересня 2017, 17:00

Українські стартапи зібрали майже 2 мільйони доларів на краудфандінгових платформах в 2017 році.

Про це йдеться в дослідженні Української асоціації венчурного капіталу та прямих інвестицій.

За результатами перших 7 місяців 2017 рік вже став одним з "найбагатших" на успішні краудфандінгові кампанії в історії українських стартапів.

Відзначається, що з початку 2017 року був запущено 35 кампаній на Kickstarter і Indiegogo - найбільш популярних світових краудфандінгових платформах.

Реклама:

Важливо відзначити, що велика частина проектів (83%) успішно зібрали необхідні суми. Станом на середину серпня 2017 року, українські проекти зібрали 1,895 млн доларів що в чотири рази більше загальної початкової мети.

Найбільш успішними кампаніями в 2017 році за критерієм співвідношення заявленої мети і зібраних коштів стали:

1 Jollylook (екологічна фотокамера для миттєвих знімків), яким вдалося зібрати 377 тис. дол. замість 15 тис. дол. заявлених спочатку.

2 - Senstone (модний кулон для перетворення голосових заміток в текст) - сумарно проект підняв 370 тис. дол.

3 - UGEARS Hurdy-Gurdy (унікальні механічні музичні моделі) - вдалося зібрати понад 290 тис. дол.

 

Відзначається, що не завжди є можливість визначити "причетність" проекту до України, майже половина проектів вказує своє місце розташування США, що пов'язано з їх націленістю на глобальний ринок.

Рекомендуємо почитати: Як юрист зі Львова створив записну книжку 21-го століття. Історія Senstone

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!