Німців хочуть змусити їсти менше м'яса заради поліпшення клімату

Вівторок, 6 вересня 2016, 12:41

Науково-консультативна рада з сільськогосподарської політики і харчування при Федеральному міністерстві продовольства і сільського господарства Німеччини запропонувала уряду розробити конкретні заходи щодо поліпшення балансу викиду парникових газів серед споживачів, фермерів і лісового сектора.

Про це пише AgroPortal.

Серед основних заходів, які пропонуються - програма захисту торфовищ, оскільки вони викликають величезні викиди вуглекислого газу, а також програма захисту пасовищ.

Також серед запропонованих заходів стимулювання до меншого викиду діоксиду азоту за рахунок більш раціонального внесення добрив в землеробстві, зокрема, використання гною.

Реклама:

Крім того пропонується посилити уваги до лісового сектору, зокрема, щодо хвойних дерев і в меншій мірі - щодо листяних порід дерев. Збільшення використання деревини в будівельному секторі.

Серед основних заходів, які пропонуються, також стимулювання споживачів використовувати органічно чисту продукцію, зниження споживання м'яса і молочних продуктів.

Одним із заходів зменшення кількості споживання м'ясної і молочної продукції може бути підвищення ПДВ для вищезазначених продуктів. В даний час ПДВ на продукти харчування в Німеччині становить 7%, в той час як ПДВ на більшість інших товарів - 19%.

Рада ж пропонує для м'ясних і молочних продуктів встановити ПДВ на рівні 19%. У той же час, для менших домашніх господарств - компенсувати різницю шляхом встановлення більш високих цін.

Директор Лейбніц-Інституту аграрного розвитку в країнах з перехідною економікою Альфонс Бальманн, який є членом цієї Ради прокоментував ініціативу: "Особисто я не є активним прихильником більш високого ПДВ для м'ясних і молочних продуктів. Я скоріше за те, щоб встановити більш високі стандарти захисту тварин, які, в будь-якому випадку, ініціюють підвищення цін на продукти тваринного походження.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!