Yahoo! купила сервіс відеореклами BrightRoll за 620 мільйонів доларів

Середа, 12 листопада 2014, 10:30

Інтернет-компанія Yahoo! придбала сервіс відеореклами BrightRoll в рамках програми генерального директора Марісси Мейер щодо поліпшення фінансового становища компанії.

Про це пише "Дело".

Передбачається, що покупка BrightRoll дозволить Yahoo! збільшити виручку до кінця 2014 року на 100 млн доларів.

Крім того, компанія сподівається, що придбання позитивно позначиться і на її чистому прибутку, а також допоможе зміцнити становище на ринку інтернет-реклами.

Реклама:

Очікується, що обсяг ринку відеореклами в США становитиме в 2014 році 5,96 млрд доларів, з яких на Yahoo! доведеться всього 2,4% - більшість ринку належить компаніям Google і Facebook.

З моменту призначення Майер на пост гендиректора компанії в 2012 році Yahoo! придбала більше 20 різних компаній і сервісів.

Більшість угод не були великими, за винятком купівлі блогінг-платформи Tumblr, яку Yahoo! купила за 1,1 млрд доларів.

Як повідомлялося, на початку жовтня Yahoo! придбала мессенджер MessageMe за 11,9 млн доларів.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!