Бізнес з нелюдським обличчям ®

Понеділок, 21 жовтня 2013, 10:05

Гонитва за прибутком і технологіями заводить бізнес в глухий кут та нівелює у ньому роль людини. Хоча саме персонал лежить в основі успіху будь-якої компанії та є найбільш цінною і виправданою інвестицією.

Ще в середині 60- х років минулого сторіччя американський економіст Гері Бекер довів, що для чергового циклу світового науково-технічного та соціально-економічного розвитку роль людського чинника набуває особливе, мало не основне значення. Наприклад, згідно з різними дослідженнями і оцінками, інвестиції в розвиток людського капіталу (починаючи з якісної освіти, і закінчуючи рівнем соціальної підтримки) сприяють додатковому зростанню ВВП країни на 5-15% на рік.

У той же час, прагнення більшості компаній автоматизувати і оптимізувати багато процесів, ставлячи перед собою завдання мінімізувати витрати і добитися найбільшого рівня прибутковості призводить до того, що керівники і HR- директора забувають: саме люди є основою бізнесу. Деякі компанії не встигають вчасно оцінити ризики і продовжують вести інертну кадрову політику, що у підсумку негативно впливає на їх розвиток. Проте, зменшення значущості, першорядності людського капіталу в буквальному сенсі рано чи пізно вб'є навіть самий технологічний і успішний бізнес.

Тому одне з ключових питань, яким задаються сьогодні менеджери, які усвідомили роль людського капіталу, звучить саме так: "Як капіталізувати людський потенціал підприємства, зробивши його джерелом сталого отримання прибутку?". Адже при правильній кадровій політиці саме люди стають факторами формування конкурентної переваги компанії або підприємства, та з лишком компенсують витрати на їх мотивацію.

Реклама:

Потрібно розуміти, що по великому рахунку всі компанії працюють в рівних законодавчих та ринкових умовах, стикаються з одними і тими ж технологіями, сировинними ресурсами, які доступні більшості на ринку. Тому, лише зробивши ставку на персонал, який буде діяти, не тільки виконуючи формальні штатні приписи, але і вкладаючи творчі зусилля, власне know how, та чи інша компанія зможе отримати конкурентну перевагу.

Причому, численні дослідження вже не раз довели, що компанії, які ефективно управляють людськими ресурсами, досягають більш високого рівня прибутковості і якісного зростання, ніж їх конкуренти. Адже такі фактори як капітал, технології, партнери, якість продукції є лише наслідком навколишнього ділового середовища, обраної стратегії підприємства і якості персоналу.

Однак, зрушення від "кадрової політики" до управління людськими ресурсами може відбутися лише за умови, що керівники бізнесу усвідомлять їх важливість для своїх компаній, відмовившись від неефективних методів "хедхантингу", що давно себе дискредитували.

Саме ці питання, пов'язані із зростанням ролі людини для компаній і будуть обговорюватися в рамках Human Capital Forum, який пройде 23-24 жовтня у Києві. У ньому візьмуть участь 67 експертів, серед яких як HR-директори найбільших українських компаній, так власники бізнесу, топ - менеджери, які піднімуть найбільш проблемні теми. Торкнуться питань зміни стратегії кадрової політики, інструментів навчання та розвитку персоналу, організаційної культури в компаніях, створення і становлення нових професій, а також застосування міжнародних кадрових практик в українських реаліях.

При цьому формат конференції буде побудований таким чином, щоб було мінімум доповідей, і максимум інтерактивних заходів: круглі столи, панельні дискусії, майстер-класи, міні-тренінги, практикуми, презентації реалізованих разом з клієнтами кейсів. Головне завдання - продемонструвати, що проблема людського капіталу набуває все більш загрозливих масштабів, і бізнес повинен повернути собі "людське" обличчя.

Більш детальна інформація, програма, а також умови участі та реєстрації на Human Capital Forum на сайті:  http://hcf.kiev.ua/.

Купити білет на форум: http://event.euroindex.ua/?eid=20

Оргкомітет: Юлія Біжко,

bizhko@confetti.org.ua

(044) 461 94 93,

моб.: +38 067 214 85 90.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!