Twitter купує компанію MoPub

Вівторок, 10 вересня 2013, 09:26

Мережа мікроблогінгу Twitter купує мобільну рекламну платформу MoPub, яка допоможе реалізувати першу систему організації реклами з аукціонною системою оплати.

Про це пише CyberSecurity.ru.

Як повідомляється, Twitter заплатить за MoPub близько 350 млн доларів, але угода пройде не в грошах, а в акціях компанії. Офіційно Twitter вартість операції не коментує, лише підтверджуючи її факт у своєму блозі.

Нагадаємо, що раніше компанія заявила, що має намір нарощувати свої рекламні можливості і добитися в 2014 році річного обороту від реклами в розмірі 1 млрд доларів.

Реклама:

Крім того, зараз навколо Twitter знову починають циркулювати чутки про IPO компанії, хоча керівництво мережі ці дані поки не підтверджує. Джерела в Twitter кажуть, що остаточне рішення про IPO буде прийнято після того, як компанія підведе підсумок роботи в третьому кварталі.

Компанія MoPub зараз має штат приблизно в 100 співробітників, вона спеціалізуються на швидкому ціновому порівнянні рекламних пропозицій і має платформу для розміщення мобільної реклами.

У Twitter заявляють, що компанія продовжить інвестувати в сервіси і платформи MoPub, включаючи рішення для Apple iPhone і Google Android.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!