Рекламний ринок в Україні зросте на 10% - експерти

Понеділок, 12 листопада 2012, 11:39

Медійне агентство Mindshare прогнозує зростання рекламного ринку України в 2013 році на 10%.

Про це повідомив директор з бізнес-планування Mindshare Сергій Піскун, пише Proit з посиланням на "Телекритику".

Згідно з повідомленням, за прогнозами агентства, обсяг рекламного ринку в 2013 році повинен скласти 10,8 млрд гривень.

"Ринок телевізійної реклами, за прогнозом Mindshare, зросте наступного року на 15%. Найбільше зростання очікується від інтернет ринку - на 37%", - говориться в повідомленні.

Реклама:

"Ми не бачимо можливостей для росту преси і зовнішньої реклами в наступному році, в якому не буде політики", - сказав Піскун.

На думку експерта, структурні зміни будуть такі: трохи підтягнеться частка ТБ, знову впаде преса, зовнішня реклама вийде на той рівень, де вона була без політики, частка інтернету (в структурі рекламного ринку) виросте з 8% до 11%.

У свою чергу директор з маркетингу "Українського медіахолдингу" Наталія Бойко не поділяє прогнозів Mindshare по ринку друкованих ЗМІ.

На її думку, в 2013 році ринок преси має зрости на 6%.

Бойко переконана, що зараз на ринок увійшли нові сильні бренди (Forbes, Esquire, Vogue), тоді як слабкі навпаки вийшли з нього ("Газета по-київськи", "Блік", "Статус").

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: