Форексні клуби не хочуть йти з ринку маржинальної торгівлі - експерти

Вівторок, 23 жовтня 2012, 18:47

Форексні клуби і приватні фірми відмовляються йти з ринку по наданню послуг з маржинальної торгівлі.

Про це розповіли учасники ринку, передають "Українські новини".

Так, за словами головного фінансового аналітика РА "Експерт-рейтинг" Віталія Шапрана, індивідуальні гравці ринку лише виграють від заборони форексним клубам і фірмам здійснювати відповідні послуги.

"Я ставлюсь до форексних клубів негативно. Не можна допускати на фінансовий ринок структури, які залучають у громадян гроші, якщо при цьому діяльність таких клубів є абсолютно не контрольованою. Будь-які фінансові операції, незалежно від того, хто їх здійснює – брокер, страхувальник, банк, кредитний союз, - мають регулюватись. В даному випадку регулювання та нагляд - прерогатива Нацбанку", - сказав Шапран.

Реклама:

Крім того, експерт наголошує на тому, що для рядових учасників ринку від новації нічого кардинально не зміниться, вони просто перейдуть в банки для здійснення такого роду операцій.

"Не слід стверджувати, що цей сегмент тепер взагалі не працюватиме, є ряд банків, які працюють на ринку ФОРЕКС. Чимало галасу з приводу того, що нібито порушуються права користувачів, мовляв, люди хочуть поспекулювати валютою, а НБУ їм цього не дає. Насправді Нацбанк не забороняє, він попереджає людей, щоб вони не ризикували своїми коштами, не довіряли їх компаніям, які працюють в нерегульованому секторі", - вважає Шапран.

За словами управляючого партнера TFC-фінансовий консалтинг Дмитра Цигліна, форексні клуби і приватні фірми не йдуть з ринку маржинальної торгівлі через небажання отримувати банківську ліцензію на здійснення цих операцій.

"Я бачу свідоме небажання форексних клубів виконувати ці норми законодавства. Вони мотивують свої дії тим, що не хочуть отримувати банківську ліцензію, яка й дозволяє здійснювати відповідні операції", - резюмує фінансист.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: