Австралійці звинувачують Apple в нечесній рекламі iPad

Вівторок, 27 березня 2012, 17:49

Австралійська комісія з конкуренції і захисту прав споживачів (Australian Competition and Consumer Commission, ACCC) буде судитися з компанією Apple, яка, на думку регулятора, вводить в оману покупців, заявляючи в рекламі нової моделі iPad про підтримку стільникових мереж 4G, які недоступні в Австралії.

Про це йдеться в повідомленні комісії, передають "Риа новости".

Продажі iPad третього покоління почалися 16 березня в десяти країнах: США, Канаді, Великобританії, Німеччини, Франції, Австралії та інших.

Одним з нововведень стала підтримка в ряді модифікацій пристрою стільникових мереж LTE, можливості яких істотного перевершують мережі третього покоління.

Реклама:

Проте використовуваний в новому iPad стільниковий чіп підтримує лише частоти, які застосовують оператори в США і Канаді, тоді як в інших країнах, включаючи Австралію, LTE функціональність недоступна.

Тим не менш, в рекламних матеріалах деяких моделей iPad для австралійського ринку зазначено "iPad with WiFi + 4G", що вводить покупців в оману, наголошується в повідомленні ACCC.

Регулятор розраховує оштрафувати Apple, домогтися коригування реклами, а також повернення грошей покупцям, які вважають себе обдуреними.

Експерти ще до старту продажів нового iPad попереджали, що підтримка LTE не буде доступна в Європі і Росії, оскільки в цих регіонах LTE-мережі розгортаються на інших частотах, ніж в Північній Америці.

Пізніше, коли пристрій з'явився в продажу і був розібран, ця інформація підтвердилася - виявлений модуль для роботи з мережею підтримує лише обмежений набір частот LTE.

У країнах, де такі мережі не підтримуються, iPad зі стільниковим модулем може працювати в мережах 3G.

Крім підтримки LTE, оновлена ​​версія iPad отримала екран рекордно високого дозволу, здатний відображати 2048 на 1536 пікселів - у чотири рази більше, ніж у перших двох поколінь пристрою.

Крім того, у порівнянні з iPad 2 була підвищена потужність графічної підсистеми, а обсяг оперативної пам'яті був збільшений удвічі, до 1 Гбайта.

Протягом трьох днів після початку продажів нового iPad компанія Apple реалізувала більше трьох мільйонів цих пристроїв.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: