Twitter оцінили у вісім мільярдів доларів

Вівторок, 2 серпня 2011, 12:42

Фонд Алішера Усманова та Юрія Мільнера DST Global оцінив сервіс мікроблогів Twitter в 8 мільярдів доларів, купивши 5%-ву частку інтернет-компанії за 400 мільйонів доларів.

Про це пише у вівторок Financial Times, передають "Ведомости".

Twitter підтвердив, що провідним учасником інвестиційного консорціуму виступив DST, але якихось деталей не розкрив.

Ще 400 мільйонів доларів вклали співінвестори на чолі з американським пайовим фондом T Rowe Price та фондом інтернет-інвестицій "JPMorgan", пише "FT" з посиланням на своє джерело.

Реклама:

50% виручених коштів Twitter направить на викуп акцій у своїх співробітників і приватних інвесторів.

Нинішнє залучення коштів, ймовірно, стане останнім перед IPO Twitter, яке може відбутися в 2013 році.

Ціна 8 мільярдів доларів за непублічну компанію здається завищеною, відзначає FT, але ще раз показує, наскільки сильна конкуренція інвесторів в споживчий IT-сектор.

Ті 200 мільйонів доларів, які DST вклала в Facebook, коли соціальна мережа коштувала лише 10 мільярдів доларів, стали однією з найбільш вдалих інвестицій в інтернет, і чимало сприяли цьому буму, пише видання.

Twitter давно був у фокусі уваги DST Global, що спеціалізується на інвестиціях в інтернет-компанії зрілої стадії розвитку.

DST розраховував стати співінвестором Twitter ще в грудні 2010 року, але поступився своєму нинішньому партнерові - фонду Kleiner Perkins: той разом з фондами Spark Capital, Benchmark Capital і Union Square Ventures вклав в Twitter 200 мільйонів доларів, виходячи з оцінки всієї компанії в 3,7 мільярда доларів.

А в 2009 році фонди Insight Venture Partners, T. Rowe Price і банк Morgan Stanley оцінили всю компанію в 1 мільярд доларів.

Виходить, за два роки сервіс подорожчав у вісім разів. Аудиторія його з тих пір зросла приблизно в чотири рази.

Фонд DST Global володіє 7,6% соціальної мережі Facebook, 7,4% акцій сервісу з продажу купонів Groupon і пакетом в розробника онлайн-ігор Zynga.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: