Держаудитслужба попередила про можливу аварію на станції метро "Поштова площа": у КМДА спростовують заяву

Понеділок, 6 травня 2024, 14:09 -
Станція метро
Станція метро "Поштова площа"
Вікіпедія

Держаудитслужба звинувачує КМДА у неналежній реакції на попередження служби про транспортні проблеми на Поштовій площі. У КМДА заявли що метро працює у звичайному режимі.

Про це відомо із заяви Держаудитслужби та КМДА.

У сліжбі заявляють, що повідомляли владу столиці про можливі проблеми на Поштовій площі ще у 2023 році.

"Під час комісійного огляду (Поштової площі - ЕП), де досі залишається незавершеним будівництво наземних об’єктів – торгівельного комплексу з підземним музеєм, виявлені недовиконані роботи з гідроізоляції, водовідведення та водопониження.

Реклама:

Також були зафіксовані ознаки корозії металу та руйнування захисного шару бетону. Фахівці Держаудитслужби прийшли до висновків, що технічний стан об’єкта постійно погіршується, а його подальша експлуатація без консервації чи добудови вкрай небезпечна. Під загрозою руйнації опинився практично весь інфраструктурний вузол, яким є Поштова площа", - повідомляє пресслужба Державної аудиторської служби.

У Службі також заявляють, що повідомили профільний комітет КМДА про можливі проблеми із функціонування станції метро "Поштова площа". КМДА звинувачують у відсутності реакції через майже рік після аудиту.

Своєю чергою у Департаменті транспортної служби КМДА заявили, що повідомлення про можливе закриття станції метро "Поштова площа" є "маніпуляцією, щоб посіяти паніку".

Реклама:

У пресслужбі КМДА повідомили, що на Поштовій площі провели позапланові перевірки, в результаті яких додаткових проблем не виявили.

Проєкт реконструкції Поштової площі
Проєкт реконструкції Поштової площі
КМДА

У КМДА також заявили, що підземний пішохідний перехід станції "Поштова площа" відокремлений цегляною перегородкою від майбутнього об’єкта багатофункціонального призначення.

Читайте також: Кличка викликали в Раду розповісти про метрополітен. Хто винуватий в підтопленні синьої гілки?

Нагадаємо:

Між станціями київського метрополітену "Деміївська" та "Либідська" почали демонтувати залізобетонні конструкції вздовж тунелю.

Київська міська державна адміністрація заклала 400 мільйонів гривень у бюджеті міста на ремонт ділянки тунелю метрополітену між станціями "Либідська" і "Деміївська".

Економічна правда

Реклама: