У мобільних операторів відібрали "нулі"

Четвер, 15 жовтня 2009, 14:37

Три найбільших мобільних оператори - "Київстар", "МТС-Україна" і "Астеліт" - визнали, що вводили споживачів в оману щодо вартості своїх послуг.

У середу Антимонопольний комітет визнав рекламну діяльність трьох провідних операторів мобільного зв'язку - "Київстару", "МТС-Україна" і "Астеліт" (TM life:)) - недобросовісною, пише видання "Комерсант-Україна".

Їх реклама "нульових тарифів" вводить споживачів в оману щодо реальної вартості послуг. А інформація про збір до Пенсійного фонду вказана дрібним шрифтом, що створює труднощі для ознайомлення.

Раніше заборона на "нульові тарифи" за зверненням "Київстару" ввела Нацкомісія регулювання зв'язку (НКРЗ), але оскільки вона носила рекомендаційний характер, компанії ії ігнорували.

"Тепер оператори пішли на співпрацю з нами і готові виконати вимоги комітету", - заявив в. о. голови Антимонопольного комітету (АМКУ) Олександр Мельниченко.

"Це невигідно компанії, - визнає експерт департаменту з взаємодії з регуляторними органами "Астеліту" Олена Гриньова .- Але ми підтримаємо рішення, оскільки воно сприяє нормалізації ринкових відносин".

Проте 10 днів, які АМКУ відвів на виконання свого рішення, недостатньо, щоб змінити рекламну продукцію, вважає директор з корпоративного управління і контролю "МТС-Україна" Олег Проживальський.

В АМКУ пообіцяли продовжити цей термін.

Ще три оператори - "Укртелеком", "Українські радіосистеми" і "Голден Телеком" - не погодилися з вимогами комітету, заявили в АМКУ.

"Ми залучимо операторів до відповідальності, - пообіцяв Олександр Мельниченко .- Санкції можуть бути дуже суворими - до 5% річного обороту".

Втім, генеральний директор "Українських радіосистем" (УРС, TM Beeline) Олександр Барінов стверджує, що його компанію не запросили на засідання.

"Сталося непорозуміння, ми не відмовлялися від співпраці з АМКУ і найближчим часом надамо необхідну інформацію", - пообіцяв він.

А директор філії об'єднаних продаж "Укртелекому" Ігор Сиротенко запевнив, що компанія ніколи не використовувала "нульові тарифи": "Ми дотримуємося норми законодавства суворіше, ніж будь-який інший оператор".

Більше за всіх "нулі" у своїй рекламі використав "Астеліт", відзначають в рекламних агентствах.

Аналітик GfK Ukraine Гліб Вишлінський впевнений, що оператори як і раніше будуть обходити заборони регулюючих органів.

Реклама:

"Просто в рекламі з'явиться більше приміток. А вимоги щодо шрифту, який використовується в рекламі, законодавством не регулюються", - підкреслив аналітик.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!