Уряд затвердив порядок електронного документообігу

Понеділок, 20 липня 2009, 18:13

Кабінет міністрів затвердив порядок електронного обміну службовими документами в органах виконавчої влади.

Про це йдеться в постанові уряду №733 від 17 липня, повідомляє агентство "Українські новини".

Відповідний порядок визначає механізм відправлення й одержання електронною поштою копій службових документів, підготовлених у паперовому вигляді, для їх використання в роботі міністерств, інших органів центральної і місцевої виконавчої влади.

З відповідною метою створюються електронні поштові скриньки: в органах виконавчої влади - kabmin_doc@; у кожному структурному підрозділі секретаріату Кабміну - ind**@kmu.gov.ua (де ** - індекс структурного підрозділу).

Реклама:

В органах виконавчої влади визначаються особи, відповідальні за здійснення електронного обігу службовими документами.

Відповідно до порядку, електронною поштою відправляються відскановані документи, збережені у форматі PDF (у разі потреби допускається використання інших форматів).

Здійснення електронного обміну службовими документами, що містять секретну інформацію, заборонено.

Кабмін доручив міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, Раді Міністрів Криму, обласним, Київській і Севастопольській міським державним адміністраціям здійснювати, починаючи з 1 вересня 2009, пересилання електронною поштою службових документів відповідно до затвердженого порядку.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!