Український автопром провалився на 85%

Четвер, 11 червня 2009, 12:52

За підсумками п'яти місяців 2009 року обсяги виробництва автотранспортних засобів в Україні скоротилися більш ніж на 85% у порівнянні з аналогічним періодом 2008 року.

Про це під час круглого столу в Комітеті Верховної ради з питань промислової і регуляторної політики та підприємництва заявив президент асоціації "Укравтопром" Михайло Резник, повідомляє агентство "ЛІГАБізнесІнформ".

Так, за даними Резника, у травні 2009 року в Україні було вироблено 6,5 тис. автотранспортних засобів, у той час як за аналогічний період 2008 року український автопром виробив 39,9 тис. одиниць.

Разом з тим, у квітні 2009 року в Україні було вироблено 5 тис. одиниць автотранспортних засобів, що становить 11,6% від показника 2008 року і 74% від показника березня 2009 року.

Реклама:

В цілому, за 5 місяців вироблено 30 тис. одиниць автотранспортних засобів, тоді як у 2008 році за такий же період випущено 196,4 тис. одиниць, що дозволяє констатувати спад виробництва на позначці 85%.

На думку Резника таке стрімке падіння виробництва в Україні спричинили певні фактори: припинення дії Закону "Про стимулювання" в 2008 році, вступ України до СОТ, встановлення імпортного мита в розмірі 10%, різке зменшення попиту на автомобілі внаслідок світової фінансової кризи.

Разом з тим, в "Укравтопромі" констатують фактори, які стримують розвиток виробництва.

За словами Резника, розвиток автовиробництва гальмує недосконала система сертифікації імпортних автомобілів, недостатнє державне стимулювання: експорту високотехнологічної машинобудівної продукції, створення і розвитку індустріальних парків, розвитку системи Trade-In (обмін старого авто на нове з доплатою).

Крім того, Резник вважає, що падіння українського автопрому пов'язано з низькою купівельною спроможністю населення, посиленням конкуренції на автомобільному ринку, затоваренням складів, високими кредитними ставками, як для виробників, так і для споживачів.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: