Ахметов закликає "не соромитися" світових експертів

Неділя, 21 грудня 2008, 11:20
 

Власник ЗАТ "СКМ" Рінат Ахметов вважає, що українська влада повинна запросити експертів і консультантів і скористатися їх консультаціями, щоб якомога швидше подолати наслідки кризи в Україні.

Про це він заявив журналістам у п'ятницю, повідомляє агентство "Інтерфакс-Україна".

"Потрібно прислухатися до кращих умів. Не треба цього соромитися. Криза була і в інших країнах, і якщо там знайшли рецепт проти неї, давайте поспілкуємося з цими людьми", -, зазначив він, підкресливши, що запросити експертів повинні "уряд, президент".

Він заявив, що як фінансист Фонду "Ефективне управління", запросив експертів і консультантів, які пропонують свої рішення.

"Питання в тому, щоб їх почули. Не обов'язково слідувати його (фонду) словам беззастережно. Важливо вступити в дискусію, з чимось можна погодитися, з чимось ні", - сказав Ахметов.

"Фонд зараз працює, і визначає масштаби кризи, і що з цим робити. Якщо сьогодні ви мене запитаєте: "Що робити?". Для того, щоб я відповідально сказав, я повинен запросити експертів, послухати їх аргументи, і якщо вони виявляться переконливими , Я обов'язково піду цією дорогою. Наше завдання - вступити в таку дискусію, адже істина народжується в суперечці. Повторюю, не потрібно соромитися запрошувати найкращих світових експертів і консультантів ", - підкреслив він.

Бізнесмен також вважає, що потрібно реалістичніше оцінити ситуацію, зрозуміти яка глибина кризи, і відшукати рецепт проти неї. Проблема є в усьому світі, важливо, щоб рецепт цей був правильним.

Відповідаючи на запитання, яким є максимальний термін вироблення стратегії в Україні, Ахметов сказав: "Моя формула успіху - це швидкість ухвалення рішення з малим коефіцієнтом браку. Хто приймає швидкі рішення, і помиляється менше конкурентів - той найуспішніший. Україна повинна приймати швидкі та ефективні рішення . Для цього потрібна впевненість у правильності рішень ".

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: