На пивному ринку України з'явився новий гравець

П'ятниця, 23 листопада 2007, 12:13

Чотири українські регіональні виробники пива - Запорізький, Мелітопольский, Лисичанський і Криворізький пивзаводи - вирішили об'єднатися в АТ "Українська пивна група".

Уже до 2009 року група має намір зайняти 5% вітчизняного ринку. Про це під час прес-конференції повідомив генеральний директор групи Сергій Анпілогов.

Як передає Лігабізнесінформ, Анпілогов пояснив, що однією із цілей створення групи є консолідація зусиль малих підприємств пивного ринку.

"Сьогодні ситуація має такий вигляд: обсяги виробництва й реалізації не дозволяють малим підприємствам брати активну участь на пивному ринку України, конкурувати з більшими гравцями", - сказав він.

Реклама:

При цьому Анпілогов сподівається, що до групи увійдуть як співзасновники ще кілька локальних пивзаводів.

"Готуються пропозиції Ніжинському й Бердичеському пивзаводам, також аналогічні пропозиції одержать підприємства з Хмельницької та Львівської областей", - сказав гендиректор компанії.

За словами генерального директора ЗАТ "Укрпиво" Галини Коренькової, на сьогодні група займає 0,4% за обсягами виробництва й присутності на пивному ринку України.

У той же час у намірах компанії - зайняти найближчим часом 5% ринку. Портфель брендів новоствореної групи включає ТМ "Душа пивовара", "Запорізька Січ" та Metzler.

Нагадаємо, на пивному ринку України існує жорстка конкуренція. Левову частину - 96% - займають чотири провідні групи, і тільки 4,1% - невеликі підприємства, причому цей показник щорічно знижується.

За даними "Укрпива", більше 36% ринку належить САН "Інтербрю Україна", більше 34% - "Оболоні", майже 20% - "BBH Україна", близько 8% - групі компаній "Сармат".

Ємність українського пивного ринку становить близько 230 млн дал.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!