"Київстар" ввів послугу пошуку місцезнаходження абонента

Понеділок, 13 серпня 2007, 16:17

"Київстар" надасть можливість одержувати інформацію про місцезнаходження абонентів за допомогою нового сервісу "Маячок", анонсованого в понеділок.

Як повідомляє компанія, нова послуга базується на технології LBS і буде детальніше представлена 15 серпня.

Клієнти компанії зможуть створювати групи абонентів, інформацію про місцезнаходження яких хочуть одержувати. Дозвіл на одержання інформації про своє місцезнаходження абонент дає один раз при внесенні його в групу.

Реклама:

Компанія є лідером ринку мобільного зв'язку України (із часткою 43,3%), кількість її абонентів у червні збільшилося на 0,1 млн - до 22,21 млн.

ЗАТ "Київстар" забезпечує покриття території, де проживає 99% населення України, охоплюючи мережею всі великі й малі міста й 28 тис. сільських населених пунктів, всі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. Оператор надає послуги GPRS на всій території свого покриття в Україні, а також роумінгові послуги в мережах 321 закордонного оператора в 171 країні.

Згідно даним компанії Telenor (Норвегія), одного з акціонерів Київстара, виторг ЗАТ у квітні-червні 2007 року, за оцінкою AC&M Consultіng, склав $524,05 млн, що на 27,4% більше, ніж за аналогічний період 2006 року. Чистий прибуток склав $89,8 млн, показник EBІTDA $309,2 млн, що на 21,5% більше, ніж за квітень- червень 2006 року.

Російській Альфа-груп належить 43,49% акцій ЗАТ Київстар, Telenor - 56,51%.

"Інтерфакс-Україна"

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!