КМДА й оператори ринку домовилися з приводу зовнішньої реклами

Середа, 6 червня 2007, 20:45

Глава представництва Держпідприємництва в Києві Віталій Апостолов погодив розпорядження Київської міської державної адміністрації (КМДА) про затвердження порядку оплати та розміщення зовнішньої реклами в столиці, повідомило представництво комітету.

"На спільній нараді у вівторок за участі першого заступника мера Дениса Басса, представників Держпідприємництва та провідних операторів ринку зовнішньої реклами зацікавлені сторони прийшли до компромісу щодо складу й порядку роботи Комісії з питань розміщення реклами в столиці та подальшого узгодження й підписання проектів розпорядження про визначення тарифів і порядку розміщення зовнішньої реклами", - відзначається в повідомленні.

Агентству "Інтерфакс-Україна" не вдалося одержати коментар про знайдений компроміс від глави Асоціації зовнішньої реклами Артема Біденка у зв'язку з його великою зайнятістю та неможливістю відповісти на питання агентства.

За словами Апостолова, погоджений документ дозволяє спростити процедуру одержання дозвільної документації в сфері реклами, зробити її прозорою та доступною для учасників ринку.

Реклама:

Раніше КМДА заявила про плани підвищити тарифи на розміщення реклами в столиці на всіх зовнішніх носіях на 15%, однак оператори ринку назвали таке підвищення економічно необґрунтованим, і їх підтримало Держпідприємництво.

Погоджені документи передані в КМДА й набудуть чинності після підписання їх мером Києва.

"Інтерфакс-Україна"

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!