Українська інтернет-аудиторія подвоїлася за рік

Середа, 4 квітня 2007, 19:16

Згідно зі статистичними даними в березні 2007 року чисельність української інтернет-аудиторії доросла до 4 млн. 792 тис. чоловік.

Для порівняння, у березні 2006 року доступ до мережі мали тільки 2 млн. 913 тис. українців. У лютому ж обсяг української інтернет-аудиторії склав 4 млн. 475 тис. користувачів. Таким чином, за березень вітчизняна інтернет-аудиторія зросла на 300 тис., а з минулого року практично подвоїлася.

За даними ресурсу "Bigmir", як і раніше, левова частка "інтернетчиків" проживає в київському регіоні - тут їх 2 млн. 881 тис. чоловік, що складає 60% від загальної чисельності української аудиторії. В інших великих містах доступ до інтернету мають набагато менше людей: Одеса - 318 тис., Дніпропетровськ - 246 тис., Донецьк - 215 тис., Харків - 192 тис., Львів - 149 тис. Запоріжжя - 94 тис.

Відповідно до статистики найчастіше українці користуються пошуковою системою "Google". За кількістю переходів вітчизняних користувачів пошукові системи розділилися в такий спосіб: "Google" - 61,8%, "Yandex" - 17,9%, "Rambler" - 6,4%, "Meta" - 6,3%, "Bigmir" - 5,3%.

Реклама:

ЛігаБізнесІнформ

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!