UMC та "Київстар" будуть відповідати на БУДЬ-ЯКІ питання по SMS

Середа, 21 березня 2007, 13:45

Оператори мобільного зв'язку UMC та "Київстар" запровадили довідкову SMS-послугу "Експертна довідка KVEST 7407", розроблену й впроваджену компанією "Європрилад" з 19 березня.

Відповідно до повідомлення "Європриладу", абонент може поставити запитання на різні теми (фактичні, пізнавальні) і гарантовано одержати відповідь.

Залежно від складності питання, абоненти одержують до 4 SMS-повідомлень (до 640 латинських символів) з відповіддю протягом 2-10 хвилин.

Вартість послуги - 4 гривні за 1 SMS-повідомлення з питанням. За словами комерційного директора "Європриладу" Сергія Колесника, компанія має намір на початку травня запропонувати операторові "Астеліт", який володіє мобільним брендом life:), також увести послугу.

Реклама:

Він також відзначив, що послуга особливо зручна для абонентів, що не мають постійного доступу до мережі Інтернет.

"Якщо є питання - абонент завжди одержить відповідь", - сказав Колесник.

Компанія "Європрилад" зареєстрована у формі приватного підприємства й займається розробкою й впровадженням інноваційних мобільних сервісів.

Корреспондент.нет з посиланням на "Українські новини".

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!