59% абонентов защищают финансовый номер телефона (укр)

Пятница, 20 октября 2023


Инновации в действии

Жовтень – місяць кібербезпеки у світі. Київстар традиційно провів активності з метою привернути увагу суспільства до питань кіберзахисту та відповідальної поведінки у кіберпросторі.



За словами Яни Гірчак, начальниці з відділу запобігання шахрайству Київстар, важливо, щоб користувачі знали про можливі шахрайські схеми та уміли захищатися і правильно реагувати на загрози в мережі.


Найчастіше кібершахраї за допомогою психологічного тиску – соціальної інженерії – змушують людей власноруч віддавати кошти чи інформацію, і повернути втрачене найчастіше неможливо.


Київстар проводить регулярні інформаційні кампанії та рекомендує як убезпечитись від віртуальних зловмисників.


Третій рік поспіль компанія проводить опитування* серед абонентів, побудоване на основі найважливіших правил кібергігієни:







































Правило кібергігієни



Доля дотримання



Вдаватись до додаткових заходів із запобігання шахрайства на пристроях (смартфон, комп’ютер): унікальні складні паролі до облікових записів і електронних кабінетів тощо



68%



Оновлювати паролі до аккаунтів та застосунків, щоб захистити персональні дані



39%



Захищати фінансовий номер телефону паролем для СІМ-картки тощо



59%



Убезпечити фінансовий номер ідентифікацією: зареєструвати на паспорт, укласти контракт з оператором



31%



Тримати в секреті код та пароль з СМС, навіть якщо той, хто просить це зробити назвався співробітником банку чи телеком-оператора



95%



Перевірити інформацію перед тим, як перейти за сумнівними посиланнями з повідомлення



77%



Повідомляти Кіберполіцію про випадки шахрайства 



85%




Телеком оператор підтримує #ШахрайГудбай – інформаційну кампанію Національного банку України та Кіберполіції, мета якої – навчити українців правилам безпеки безготівкових та онлайн-платежів. Більше інформації про безпечну поведінку в інтернеті, а також  про правила платіжної безпеки – на сайті проєкту: https://promo.bank.gov.ua/stopfraud/.


* В опитуванні Київстар взяли участь понад 250 користувачів.


Довідка про Київстар


Київстар – найбільший український оператор електронних комунікацій, що станом на червень 2023 року обслуговував 24,1 млн абонентів мобільного зв’язку та понад 1,1 млн абонентів "Домашнього інтернету".


Компанія надає послуги з використанням широкого спектру мобільних і фіксованих технологій, у тому числі 4G, Big Data, Cloud solutions, сервіси для кіберзахисту, цифрове ТБ та ін.


Київстар допомагає абонентам, суспільству і країні долати складнощі військового часу. Від початку повномасштабної війни компанія виділила понад 1,4 млрд грн допомоги державі, військовим, суспільству, абонентам. Єдиний акціонер Київстару – міжнародна Група VEON.


Акції Групи знаходяться у вільному обігу на фондових біржах NASDAQ (Нью-Йорк) та Euronext (Амстердам). Київстар більше 25 років працює в Україні та визнаний найбільшим платником податків на телеком-ринку, кращим роботодавцем  і соціально відповідальною компанією.