Мережа супермаркетів «Наш Край» корегує плани на майбутнє

Среда, 10 декабря 2008
Керуюча компанія «Наш Край ЛЦ» внесла зміни до стратегічних планів на 2009 рік щодо розширення мережі.


Инновации в действии

Провівши аналіз діяльності мережі та зовнішніх економічних чинників, керівництво компанії «Наш Край» переглянуло стратегічні плани розвитку та плани розширення мережі на 2009 рік. Стратегія компанії полягає в тому, щоб стати лідером у форматі «магазин біля дому» в Західному та Центральному регіонах України. Зокрема, з одного боку, робота буде спрямована на підвищення рентабельності та якості обслуговування вже діючих магазинів, з іншого - передбачається збільшення власних торгових площ на 30% та франчайзингових на 50%.
Для реалізації даної стратегії у повному обсязі мережа шукає портфельного інвестора.
«Під час економічної кризи компаніям, як ніколи, доводиться проявляти гнучкість та миттєво реагувати на потреби і загрози ринку та не прогледіти можливостей, що відкриваються у даний момент. Ми готові розглянути пропозиції потенційних інвесторів, вести конструктивний діалог» - зазначає голова Ради директорів «Наш Край Груп» Вадим Супрунюк.


Інформація:
Компанія «Наш Край» оперує мережею роздрібної торгівлі продуктами харчування в Україні та заснована у 2001 році. На даний час мережа нараховує 58 магазинів у 15 регіонах, у тому числі 25 франчайзингових, загальна площа складає 27 000 м².
Магазини функціонують в трьох форматах: супермаркет, «магазин біля дому» та Експрес. Більшість магазинів працює у форматі «магазин біля дому».
У 2008 році очікується річний оборот у розмірі 470 млн грн ($88,3 млн).