ТЕТЯНА КОРЖ: «Головна причина падіння попиту – велика інфляція»

Понедельник, 20 октября 2008
Директор з економіки ЗАТ «Оболонь» Тетяна Корж прокоментувала вплив світової фінансової кризи на пивобезалкогольну галузь України.


Инновации в действии

«Ми розглядаємо можливість коригування стратегії розвитку підприємства на поточний рік, зважаючи на світову фінансову кризу. Планується, що інвестиційні проекти 2008 року будуть завершені, а щодо реалізації проектів на 2009 рік, то їх доля вирішуватиметься, виходячи із ситуації», – повідомила Тетяна Корж.

Коментуючи кредитну політику банків, Тетяна Корж зазначила, що «наразі проблем у співпраці «Оболоні» з іноземними банками не виникає. Але ставлення потенційних кредиторів є обережним. Варто відзначити, що залучення коштів буде значно дорожчим». «Сьогодні продовжують затримуватися банківські платежі, виникають проблеми у кредитуванні. Банки піднімають відсоткові ставки за кредитами, за якими вже давно підписані угоди», - додала директор з економіки компанії «Оболонь».

Щодо ситуації у пивній галузі України Тетяна Корж відзначила скорочення об'ємів продажу пива відносно минулого року. Так, у вересні вони становили 85,2% до минулого року, у серпні - 94,7%, у липні - 97,7%, у червні - 88,6%. Падіння попиту спостерігається не тільки на пиво, а в цілому на всі групи товарів. І головна причина цього – велика інфляція.

«Крім того, зараз спостерігається тенденція, коли дрібні виробники виходять з ринку незалежно від впливу фінансової кризи, - повідомила Тетяна Корж. – Дрібні виробники не мають доступу до дешевих кредитів, постійно збільшується податковий тиск на бізнес, зростають тарифи на воду та ціни на сировину. Особливо несприятливі умови для ведення бізнесу спостерігаються в окремих регіонах, де недалекоглядні місцеві органи влади ввели обмежувальні заходи, зокрема на проїзд вантажівок».