Компанія МаркетСенс офіційно спростовує чутки про ребрендінг і зміну фірмового найменування

Четверг, 10 апреля 2008
Компанія МаркетСенс, що активно працює на ринку маркетингових досліджень України, офіційно спростовує чутки про ребрендінг і зміну фірмового найменування, які розповсюджуються колишніми співробітниками компанії в цілях захоплення бізнесу і недобросовісної конкуренції.


Инновации в действии

З деяких пір наші бізнес-партнери стали одержувати листи і заяви про те, що компанія «МаркетСенс Україна» піддалася реструктуризації, ребрендінгу і перейменуванню в "Mustang Research & Consulting".
Дані заяви не мають під собою ніякої законної підстави. Вони використовуються з метою свідомого введення в оману клієнтів на користь конкуруючої організації.
Компанія «МаркетСенс Україна» продовжує свою діяльність під власним брендом і ніколи не передавала свої повноваження іншим юридичним особам.

З моменту публікації даного прес-релізу компанія "МаркетСенс" знімає з себе усіляку відповідальність за ту небезпечну довіру, яка з тих або інших причин може бути надана компанією "Mustang Research & Consulting", яка самозванно оголосила себе правонаступником «МаркетСенс Україна».
Подібні дії отримують свою юридичну оцінку і будуть оскаржені в встановленому законом порядку.

«МаркетСенс» – незалежна дослідницька компанія, заснована в Москві в 2004 році. «МаркетСенс» спеціалізується на дослідженнях споживчої поведінки, а також займається кросс-культурним аналізом трендів і розробкою власних інноваційних методик.
У 2006 році «МаркетСенс» заснувала в Києві компанію «МаркетСенс Україна».
На сьогоднішній день «МаркетСенс» в Росії і Україні має більше 80 клієнтів, серед яких крупні міжнародні компанії ( SABMiller, Campbell's, Unilever, Ferrero, Oriflame та інші), а також російські і українські компанії.

Для отримання докладнішої інформації звертайтеся до нас за телефонами:
+38 097 380 1679 (Київ) +7 495 255 7161 (Москва)
Контактна особа: Світлана Максимова
Svetlana.Maximova@marketsense.ua