unsplash
Багато російських літаків втрачають дозвіл на експлуатацію, необхідний для будь-яких перельотів, оскільки авіарегулятори відкликають сертифікати.
Про це повідомляє Wall Street Journal.
Багато комерційних літаків, які досі літають у Росії, втратили свої ліцензії через міжнародні санкції, спрямовані проти авіаційного сектору країни у відповідь на вторгнення Москви в Україну.
Авіаційний регулятор Бермудських островів у п’ятницю заявив, що зупинив дію сертифікатів льотної придатності на всі літаки зі свого реєстру, які експлуатує РФ. Цей документ є умовою для продовження їхніх польотів за міжнародними угодами.
Реклама:
Найбільший реєстр російських літаків мають саме Бермудські острови, за якими йдуть Кіпр та Ірландія.
Міжнародна організація цивільної авіації, авіаційний підрозділ ООН, у п'ятницю заявила, що Росія намагається вимагати від своїх авіакомпаній реєстрації всередині країни, але така сертифікація буде недійсною.
Нагадуємо:
"Росавіація" рекомендувала авіакомпаніям зупинити всі рейси за кордон з неділі, 6 березня, на тлі масових арештів літаків за кордоном.
У компанії "Уральські авіалінії" заявили, що без зупинки флоту та розбору літаків на запчастини судна зможуть безпечно літати лише два-три місяці.
Уряд Росії підготував проєкт постанови, яка дозволить надати авіакомпаніям право не повертати лайнери лізингодавцю.
"Економічна правда" тепер у Telegram. Ми відстежуємо, як швидко падає путінський режим та які компанії приєднуються до бойкоту агресора. Підписатись можна тут.