"Економічна правда" запрошує на конференцію "Відбудова України: чому не слід відкладати до перемоги"

В Україні планують ввести шумову розмітку трас

Четвер, 21 березня 2019, 17:08
 

У нових державних будівельних нормах щодо проектування доріг пропонується передбачати на дорогах І та ІІ категорій влаштування фрезерованих шумових смуг.

Про це повідомляється на сайті Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України.

"Наприклад, якщо людина довго знаходиться за кермом і починає засинати, такі шумові смуги можуть врятувати життя. Тому під час оновлення ДБН щодо доріг загального користування ми прописали доцільність влаштування таких смуг на найбільших трасах — дорогах І-ІІ категорії", — зазначив заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Лев Парцхаладзе.

Вперше шумові смуги з’явилися в США всередині 50-х років минулого століття.

Реклама:

Парцхаладзе зазначив, що такі шумові розмітки окрім США також широко застосовуються у Німеччині, Канаді, Фінляндії, Данії, Швеції, Норвегії, та у багатьох з цих країн є обов’язковими під час проектування нових доріг.

"Застосування шумових смуг дозволяє досягти значного зниження рівня аварійності на дорогах, щонайменше удвічі", — додав Парцхаладзе.

Раніше він пропонував разом із шумовою ввести світлову розмітку доріг.

Нагадаємо:

В Україні планують змінити склад дорожнього покриття із асфальтобетону, зобов’язавши проектувальників застосовувати модифіковані бітуми при його влаштуванні.

Минулого року в Україні ввели обов'язкове проектування велосипедних доріжок і смуг при новому будівництві та реконструкції доріг.

У лютому Державне агентство автомобільних доріг розпочало обстеження доріг, відремонтованих у попередні роки,і розповіло, чому руйнується траса Київ-Одеса.

Також у  лютому "Укравтодор" відновив ремонт доріг державного значення.

Будівництво першої платної дороги зі Львова в польський Краківець розпочнеться в 2020 році у рамках проекту GO Highway. Проїзд по ній може коштувати 2-3 гривні за кілометр.

Економічна правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: