"Укрпошта" вводить електронний документообіг

Середа, 24 травня 2017, 17:45

Компанія "Укрпошта" повідомила про спрощення бізнес-процесів для корпоративних клієнтів через український онлайн-сервіс "Вчасно".

Про це повідомляє Itc.ua.

Як повідомляється, клієнти "Укрпошти" тепер можуть скористатися електронно-цифровим підписом і обмінюватися електронними документами замість паперових.

"Ми поступово відходимо від використання паперу. Обмін електронними документами - це зниження навантаження на персонал, що працює з оформленням паперових документів, економія витратних матеріалів для нас і часу для клієнтів", - зазначив в.о. генерального директора ВАТ "Укрпошта" Ігор Смілянський.

 Використання онлайн-сервісу спростить співпрацю Укрпошти з бізнес-партнерами, які зможуть швидко отримувати необхідні документи ", - додав він.

На даний момент сервіс електронного обміну документами між Укрпоштою і корпоративними клієнтами, які вирішили ним скористатися, працює в тестовому режимі. Першим таким клієнтом Укрпошти стала компанія ТОВ "ЛЕТТЕР ПАК".

За словами керівника "Вчасно" Оксани Ферчук, сьогодні в Україні досить активно використовуються системи електронного обміну документами (наприклад, з сервісом "Вчасно" вже працюють понад 6 тисяч компаній), оскільки для цього є вся необхідна законодавча база. Завдяки наявності зручних онлайн-сервісів, цифрові бізнес-процеси незабаром повинні стати більш звичними для всіх компаній, а також дозволять проводити фіскальні перевірки в онлайн-режимі.

Онлайн-сервіс "Вчасно" є проектом групи компаній EVO, він призначений для обміну, підписання та зберігання будь-яких документів: угод, актів виконаних робіт, рахунків і т.д. "Вчасно" працює з усіма видами ключів ЕЦП (електронно-цифрового підпису), при це не вимагає тривалого навчання або установки програмного забезпечення, для роботи достатньо мати лише підключений до мережі інтернет комп'ютер.

Нагадаємо, що "Укрпошта" запустила послугу "З картки додому" — переказ коштів з банківської картки з доставкою готівки отримувачу.