Іноземні компанії залишають медіаринок України

Вівторок, 11 листопада 2008, 09:20
 

Нідерландська Telegraaf Media Groep (TMG) вирішила вийти з медіаринку України і продати свій портфель журналів і пов'язаних з ними інтернет-сайтів.

Про це йдеться в повідомленні компанії, повідомляє агентство "Інтерфакс Україна".

TMG пояснила своє рішення скоротити портфель бажанням позбутися від компаній, що не вносять або вносять недостатній вклад у сформульовані групою завдання.

"Дискусії про покупку з видавцями в Україні вже почалися", - говориться в повідомленні.

В Україні портфель брендів TMG включає журнали Domus Design, Panorama, What's On, "Майстер", "Любимая", Glance, GourmetGuide, газету "Огляд" та інтернет-сайти Obzor.ua, Emarket.ua і Whatson-kiev.com.

Крім українських група вирішила також позбутися від низки активів у Нідерландах і Швеції, загальний доход яких за підсумками 2008 року оцінюється в 40 млн. євро.

У першому півріччі 2008 року доходи TMG знизилися на 1,4% - до 360 млн. євро, а чистий операційний прибуток зменшився з 39,7 млн. євро до "мінус" 175,5 млн. євро.