У серці Києва заборонять зовнішню рекламу

П'ятниця, 7 вересня 2007, 13:09

Київська влада вводить мораторій на установку нових конструкцій зовнішньої реклами в центрі міста.

Про ухвалення такого рішення заявив начальник Головного управління з питань реклами Сергій Череп.

За його словами, управління вже підготувало проект розпорядження Київської міської держадміністрації і він проходить процедуру узгодження.

Дане рішення у відомстві пояснюють перенасиченням центра Києва зовнішньою рекламою.

Череп зазначив, що заборона діятиме до затвердження "Концепції розміщення об'єктів зовнішньої реклами", яку планується розробити до грудня.

За інформацією учасників ринку, на центральних вулицях Києва розміщено близько 35% усіх рекламних площин міста – близько 2,5 тис. На їхню частку припадає близько $13,5 млн. річного виторгу агентств.

Найбільша кількість площин належить компаніям "Українська реклама", "Луверс", "Екосвіт", BigBoard і Poster, зазначає видання.

Учасники ринку введення мораторію пояснюють способом боротьби з компанією "Етикетка", яку пов'язують із першим заступником голови КМДА Анатолієм Голубченком. Цього року, за їхніми словами, ця компанія стала єдиною, хто отримав гарні місця в центрі міста.

"Ситуація, коли конструкції в найкращих місцях ставить лиш "Етикетка", - ненормальна. Їхні площини були встановлені на площі Слави, Європейської площі і біля стадіону "Динамо", - стверджує гендиректор компанії "Луверс", депутат Київради Олександр Нощенко.

За його словами, пропозиція ввести мораторій на установку нових конструкцій у минулу середу розглядалася на нараді в першого заступника голови КМДА Дениса Баса і була підтримана п'ятіркою найбільших операторів ринку.

Сам Голубченко інформацію про свою причетність до компанії "Етикетка" спростував. "Я не володію жодною з компаній із розміщення зовнішньої реклами", - заявив він.

На думку директора "Європлакат-Україна" Олександра Метлушка, введення мораторію вигідне, насамперед, найбільшим гравцям, які мають площини в центральній частині міста.

"Більше за всіх "Етикетка" заважала "Екосвіту" (за словами учасників ринку, власник – депутат Київради Євген Шаломеєв), що веде переговори про продаж і стрімко нарощує власну сітку площин", - зазначає він.

На думку Метлушка, із уведенням мораторію боротьба за центр міста не скінчиться, а "під кінець року в багатьох операторів закінчаться терміни дії дозволів" і "немає гарантії, що усі вони будуть продовжені".

Коммерсант-Украина