Обсяг передплати на друковані ЗМІ скоротився на 25,1%

Вівторок, 30 січня 2007, 13:42

Обсяг передплати на друковані засоби масової інформації на 2007 рік через структурні підрозділи компанії "Укрпошта" скоротився на 25,1%, або на 5 млн. 686 тис. екземплярів до 17 млн. екземплярів у порівнянні з 2006 роком.

Про це говориться у повідомленні "Укрпошти".

У тому числі через "Укрпошту" підписані 10,2 млн. екземплярів загальнодержавних видань, 6,8 млн. екземплярів місцевих і 50 тис. екземплярів закордонних.

Як повідомлялося, обсяг передплати на друковані засоби масової інформації на 2006 рік через структурні підрозділи компанії "Укрпошта" збільшився на 41,7%, або на 6 млн. 674 тис. екземплярів до 22 млн. 686 тис. екземплярів у порівнянні з 2005 роком.

"Укрпошта" є монополістом поштового зв'язку в Україні, займаючи 99% ринку.

3-й квартал 2006 року державне підприємство поштового зв'язку "Укрпошта" закінчило із чистим прибутком 2,4 млн. гривень.

2005 "Укрпошта" закінчила із прибутком 16,8 млн. гривень.

Чистий дохід в 2005 збільшився на 21,8%, або на 370 млн. гривень до 2 млрд. 68 млн. у порівнянні з 2004 роком.

"Дело"