Майстер-клас Володимира Орлова від kmbs "Створення цінності для клієнта"

Середа, 23 листопада 2011 —
Запрошуємо всіх, хто хоче по-новому подивитись на систему продажів у своїх компаніях, відвідати майстер-клас Володимира Орлова, директора по роботі з корпоративними клієнтами компанії Cisco, "Створення цінності для клієнта", який відбудеться 13 грудня в Києво-Могилянській Бізнес Школі [kmbs].
Запрошуємо всіх, хто хоче по-новому подивитись на систему продажів у своїх компаніях, відвідати майстер-клас Володимира Орлова, директора по роботі з корпоративними клієнтами компанії Cisco, "Створення цінності для клієнта", який відбудеться 13 грудня в Києво-Могилянській Бізнес Школі [kmbs]. Подія буде цікавою та корисною для керівників відділів з продажу та маркетингу, регіональних та “key account” менеджерів, генеральних та комерційних директорів, які приймають рішення в компанії щодо стратегії продажу В ході майстер-класу Володимир поділиться досвідом зміни та переналаштування роботи з ключовими клієнтами компанії Cisco та допоможе учасникам знайти відповіді на виклики сучасного українського ринку: Основні питання майстер-класу: 1. Створення цінності • процес створення цінності для клієнта; • що робити коли наявні «цінності» не працюють. 2. Стратегія роботи з корпоративними клієнтами • особливості роботи з ключовими клієнтами в сучасних умовах; • як знайти помилкові припущення, на яких будується система роботи з ключовими клієнтами; • розробка стратегії роботи з корпоративними клієнтами. 3. Зміна моделі продажу • що потрібно змінити в наявній моделі продажу ключовим клієнтам для досягнення стійкого зростання? • що робити для успішного закриття угоди. Дата і час проведення: 13 грудня, з 15-00 до 19.00. Вартість: 500 грн. без ПДВ Адреса проведення: Київ, вул. Волоська, 8/5, 4-й поверх, Києво-Могилянська Бізнес Школа [kmbs] З питань участі у майстер-класі, будь ласка, звертайтесь до Тимура Демчука tdem@kmbs.com.ua, тел.: [044] 490 6635, [097] 624 9 624.
Реклама: