«Стратегія = Ідея» - авторський курс Андрія Федоріва в kmbs

Четвер, 13 жовтня 2011 —
24-26 листопада - авторський курс Андрія Федоріва з маркетингу в Києво-Могилянській Бізнес Школі [kmbs]
«Стратегія=ідея» - це програма, створена власником бізнесу та маркетологом для власників бізнесу. Це пакет знань та інструментів, який допоможе ефективно керувати маркетинговою функцією у вашій компанії. Всі інструменти, які будуть презентовані на програмі, отримано практичним шляхом під час розробки брендів та маркетингових стратегій для різних компаній в Україні, Росії та Білорусі, а не шляхом теоретичних вигадок. Учасники програми отримають: • Набір інструментів для оперативного впровадження. • Унікальний досвід спілкування з власниками найбільших брендів в Україні та Росії. • Десятки прикладів ефективних маркетингових рішень у В2В та В2С секторах для компаній з різними бюджетами. • Натхнення та можливість подивитися на свій бізнес свіжим поглядом. Розклад програми: 1. День СТРАТЕГІЯ • Чому власник бізнесу має бути маркетологом. • Як підійти до розробки стратегії всередині компанії. • Бізнес-інструменти: 10 типових стратегій. • Бізнес-інструменти: шаблон документа маркетинг-стратегії. • Що треба й не треба знати про ринок та споживача. • Глибоке занурення або як дізнатися правду про споживача без досліджень. • Екстракт: що Андрій Федоров дізнався про споживача за 13 років. • Бізнес-інструменти: 50 запитань про ринок та споживача. • Бізнес-інструменти: 3D-сегментація. ПРИВІТАЛЬНА ВЕЧІРКА 2. День БРЕНД • Чим відрізняється брендинг від маркетингу. • Формула ефективної комунікації. • Ідентифікація та дизайн • Креатив та продакшн. • Бізнес-інструменти: набір брифів та чек-листів для креативу та дизайну. • Бізнес-інструменти: моделі бренду. • Як дістати споживача. • Як активувати споживача та взаємодіяти з ним. • Медіа, PR, директ-маркетинг, BTL, промо та ін. • Бізнес-інструменти: набір брифів та чек-листів. ВЕЧIРКА. Колекція найкращих світових кейсів, ТБ та комплексних кампаній. Аналіз та обговорення. 3. День МАЙБУТНЄ • Світові тренди в маркетингу та поведінці споживача. • Як виглядатиме ринок через 10 років. • Цифровий маркетинг. • Впровадження інновацій. • Бізнес-інструменти: словник маркетинг-термінів майбутнього. • Планування та бюджетування маркетингу. • Побудування ефективних взаємовідносин із підрядниками. • Внутрішні зміни в компанії в рамках реалізації маркетинг-стратегії. • Роль власника бізнесу в реалізації стратегії. • Моніторинг та оцінка ефективності маркетингу. • Бізнес-інструменти: структура бюджету, шаблон маркетинг-плану. ПРОЩАЛЬНА ВЕЧІРКА Детальніше про програму, відгуки учасників,фото та відео – на сайті strategy-idea.com З будь-яких питань щодо програми, будь ласка, звертайтесь до Поліни Поповичук: +38 [044] 490 6635, +38 [098] 705 4449, pol@kmbs.com.ua До зустрічі в kmbs!
Реклама: