Американська торгівельна палата в Україні пропонує стратегію розвитку зернової та олійної галузей

Вівторок, 11 жовтня 2011 —
Бізнес асоціації пропонують уряду стратегію розвитку сільського господарства, фокусуючи увагу на зернових та олійних культурах.
Американська торгівельна палата в Україні спільно з Європейською Бізнес Асоціацією провела зустріч з керівництвом Міністерства аграрної політики та продовольства України, на якій представила Стратегію розвитку сектору зернових та олійних культур. Дослідження мало на меті визначити умови стабільного розвитку аграрного сектору задля стимулюваня економічного добробуту України. До підготовки стратегії було залучено фахівців незалежної консалтингової агенції "Берлін Економікс". Незважаючи на той факт, що частка аграрного сектору у ВВП України сягає 22%, а у зайнятості населення – 10%, аналітики вважають, що сільське господарство функціонує без використання у повній мірі свого потенціалу, що чітко підтверджується міжнародними показниками продуктивності. Саме тому Стратегія пропонує низку заходів, необхідних для перетворення сфери сільського господарства на рушійну силу економічного зростання України, фокусуючи увагу на зерновій та олійній галузях. Керівництво Міністества та представники ключових компаній на сільськогосподарському ринку мали змогу ознайомитися з основними елементами стратегії, серед яких лібералізація торгівлі та аграрних ринків, відповідність принципів функціонування міжнародним стандартам, покращення інфраструктури та системи маркетингу, створення сучасної та ефективної системи оподаткування сільського господарства, механізми фінансування сільського господарства, функціонування ринку землі, а також підготовка фахівців аграрного сектору та проведення наукових досліджень. Стратегія також включає деякі аспекти соціальної політики, зокрема, вказує на потребу запровадження цільової програми допомоги малозабезпеченим домогосподарствам. Розвиток ефективного та конкурентоспроможного аграрного сектору, що функціонує за принципами вільного ринку, є одним з пріоритетних напрямків діяльності Американської торгівельної палати у 2011 році, саме тому Палата й надалі продовжуватиме виступати за реформи у цій галузі.
Реклама: