Проривні інновації – від генерування до впровадження

П'ятниця, 29 квітня 2011 —
19-20 травня у Львівській бізнес-школі УКУ (LvBS) втретє відбудеться щорічна конференція “Intro 2011: проривні інновації”.
На конференції Intro 2011 провідні експерти з інновацій поділяться власним досвідом та секретами успіху власних компаній. Серед доповідачів кращі керівники та топ-менеджери інноваційних компаній –Microsoft, Київстар, SoftServe, 3М, Wight&Company, iCan Pilot, Siemens Corporate Research Inc …та інші. «Метою конференції "Intro 2011: проривні інновації" є відкрити нові можливості генерування інновацій в бізнесі та їх успішного впровадження на перетині ідей, концепцій та культур. Для багатьох українських компаній, які ще перебувають на ранній стадії свого розвитку та зростання, вміння генерувати інноваційні ідеї, а головне впроваджувати та монетизовувати може позитивно змінити їх траєкторію руху» - зазначає Софія Опацька, директор Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS). «Інноваційна конференція стане початком навчання на одній з найінноваційніших програм Executive MBА. Саме розробка інноваційної стратегії та впровадження проривних бізнес-проектів і є основою в процесі навчання на цій програмі. І це все в поєднані із значним філософським та етичним компонентом, що разом створює поле для значного особистісного розвитку кожного з учасників.» - розповідає Оксана Кулькавська, директор МВА програми в LvBS. Відповіді на запитання які є методології і системи розвитку інновативного мислення?як створювати та культивувати організаційну культуру інновацій?як залишатися на передовій інновацій в час надшвидких змін? - у перший день конференції обговорюватимуть Олена Кропив'янська (директор з персоналу та розвитку організації Київстар), Софія Оліфант (генеральний директор «3М Україна») та Дмитро Шимків (генеральний директор "Майкрософт Україна"). У рамках конференції буде представлено автором переклад книги «Ефект Медичі. Інноваційні відкриття на перетині ідей, концепцій та культур» з серії Harvard Business Publishing. Світовий бестселер з питань інновацій був спеціально вибраний та перекладений LvBS для українського читача. «Ефект Медичі» повинна поповнити бібліотеку кожного підприємця. Потрібно працювати не тяжко, а розумно… Книга наповнена яскравими прикладами народження ідей, їх розвитку аж до практичного застосування.» - ділиться враженням від книги Тарас Кицмей, президент корпорації SoftServe Inc. З метою поширення кращих практик інновацій, які існують в світі, а також в Україні та Росії LvBS готує електронне видання англійською, українською та російською мовами спільно із Knowledge@Wharton (всесвітньовідомий проект із генерування та поширення знань найкращої в світі бізнес-школи Wharton Business School, University of Pennsylvania). «Для нас це чудовий приклад співпраці бізнес-шкіл на міжнародному рівні. Хоча наші школи непорівнянні в тривалості діяльності та масштабах, дуже цікавим було поєднати наш досвід та підготувати перше видання такого рівня в Україні. Електронний дайджест отримають 1 млн.700 тис підписчиків Knowledge@Wharton в цілому світі.» - розповідає Софія Опацька, директор Львівської бізнес-школи УКУ (LvBS).
Реклама: