Робота з азійськими ринками як можливий шлях до оптимізації та мінімізації бізнес-ризиків

П'ятниця, 21 січня 2011 —
За наступні 5 років внутрішній ринок Китаю за оцінками експертів повинен зрости на 10%, що приблизно дорівнює 600 мільярдам доларів США. Чи не варто і українському бізнесу взяти участь у поділі цього пирога? Що є важливим для розуміння при виході на Азійські ринки і які стратегічні, фінансові та макроекономічні ризики при цьому потрібно враховувати?
Тема зустрічі сформувалася з кількох паралельних проектів, які впроваджуються Школою, і в яких були знайдені спільні точки дотику. У результаті проведених досліджень LvBS, а саме опитування власників кількох найуспішніших українських компаній, які повернулись до активного управління впродовж останніх двох років, було визначено, що найбільшою проблемою у минулому та основним викликом у майбутньому вони бачать власне роботу з ризиками – як фінансовими, так і стратегічними. З іншого боку, працюючи над макроаналізом глобальної економічної ситуації та, особливо, аналізом стану економіки Азійського регіону впродовж підготовки до міжнародного навчального туру групи МВА LvBS, ми побачили можливості для українського бізнесу, які здатні стати частиною оптимізації бізнесу, а зокрема оптимізації та мінімізації ризиків. Саме обговорення таких можливостей є основною метою проведення відкритої дискусії, на яку ми запрошуємо в якості експертів власників та керівників бізнесів, які мають досвід роботи з азійськими ринками та можуть поділитись ним саме з точки зору аналізу ризиків, а також фахівців з фінансових та макроекономічних ризиків, які готові обговорювати додаткові можливості роботи з азійськими ринками в майбутньому. Питання, які обговорюватимуться: o Чи є в Україні інновації, з якими можна заходити в Азію? Якщо не з інноваціями, то з чим? Послугами? o Можливості залучення азійського капіталу через вихід на азійські біржі o Курси валют як можливості та загрози для експортно/імпортних операцій з азійськими ринками для українського бізнесу o Українські працівники vs китайські працівники: зміна поведінки та лояльність як фактор конкурентноздатності бізнесу в цілому o Короткий огляд прогнозів та динаміки інших азійських ринків, окрім Китаю: Індонезія, В’єтнам та інші. Запрошені експерти: o Сергій Ноздрачов, власник компанії «Імперія води» (водяні фільтри «Бар’єр») o Михайло Колісник, управляючий партнер фірми FinArt Smart Solutions, викладач LvBS o Ярослав Притула, викладач, керівник напрямку R&D LvBS, заступник декана факультету міжнародних відносин ЛНУ ім. І.Франка Місце проведення: Конференц-зал Готель «Рів’єра на Подолі» вул. Сагайдачного, 15 м. Київ Контактна особа: Віталій Шпак, представник LvBS у Києві. Зареєструватись можна надіславши листа на адресу shpak@lvbs.com.ua або зателефонувавши: 044 425 39 37, 097 653 82 48.
Реклама: