Управління праці та соціального захисту Львівської ОДА проти громадян?

П'ятниця, 10 квітня 2009 —
Посадовці Головного управління праці та соціального захисту населення Львівської ОДА знайшли спосіб ухилятись від виплати недоплачених сум допомог по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку та виплати разової допомоги ветеранам війни.
Головне управління праці та соціального захисту населення ЛОДА надіслало начальникам управлінь праці та соціального захисту населення РДА та МВК лист від 26.03.2009 р. No.02-2323, у якому просить "подавати в суди заяви про відстрочення виконання рішення" та у судовому порядку звертатись із запереченнями щодо стягнення недоплачених сум допомог по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного вік та виплати допомоги ветеранам війни. В такий спосіб посадові особи місцевих державних адміністрацій вирішили "економити" на виплатах грошових допомог по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку та виплати разової допомоги ветеранам війни. Спадає на думку, що дані дії безпосередньо спрямовані на затягування невиплат гарантованих соціальних допомог сім'ям з дітьми, ветеранам війни та особам, що потерпіли від стихійного лиха 23-27.07.2008 р. Чиновникам місцевих державних адміністрацій надано вказівку у судовому порядку затягувати розгляд такої категорії справ, а також вимагати відстрочення виконання прийнятих судами рішень. Як вбачається із цього листа, у нараді за участю посадовців, представників правоохоронних органів і суддів, фактично погоджено таку тактику діяльності по відношенню до виплат цих допомог. Незрозуміло, чому посадовці замість сприяння матерям, а також іншим категоріям громадян в отриманні гарантованих соціальних допомог, вирішили здійснювати "блокування" цих виплат із недобросовісним зловживанням своїми процесуальними правами, - зазначають юристи громадських організацій. Присутність представників судової влади (в тому числі в.о. голови Львівського апеляційного адміністративного суду) на цій нараді, а так само представників прокуратури, СБУ та їх мовчазна згода з запропонованим рішенням дає підстави припускати, що керівництво ОДА може рекомендувати судам, які рішення виносити. На думку юристів Львівського юридичного товариства та Центру правових та політичних досліджень "СІМ", - такі дії органів державної влади безпосередньо порушують право на справедливий судовий розгляд (ст. 6 Європейської конвенції з прав людини). Окрім цього, присутній прямий юридичний саботаж виконання положень Закону України "Про державну допомогу сім'ям з дітьми", "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", невиконання безпосередніх зобов'язань держави перед найбільш соціально-вразливими верствами населення області. Станом на 10 березня 2009 р. місцевими судами у Львівській області прийнято для розгляду 547 позовних заяв від одержувачів допомоги по догляду за дитиною та 3603 заяв ветеранів війни, відповідачами по яких вказуються органи праці та соціального захисту населення районних державних адміністрацій та міськвиконкомів, на загальну суму понад 2,5 млн. грн. та 7,9 млн.грн. відповідно. В області не передбачено на 2009 р. видатків на виплату зазначених видів допомоги за рішеннями судів.
Реклама: