Zoom заборонила продавати доступ до сервісу російським держустановам – ЗМІ

Середа, 7 квітня 2021, 13:00
 

Американська компанія Zoom Video Communications заборонила своїм дистриб'юторам продавати корпоративну підписку до сервісу онлайн-конференцій держустановам і держкомпаніям в Росії.

Про це пише "Коммерсантъ" з посиланням на лист компанії "РайтКонф", дистриб'ютора рішень Zoom в Росії і СНД, партнерам від 31 березня.

У листі йдеться, що Zoom Video Communications Inc. відкликає у російського партнера авторизацію на продаж сервісу для держустанов і організацій з державними бенефіціарами.

Гендиректор "РайтКонф" Андрій Петренко підтвердив виданню справжність листа. За його словами, вимоги Zoom стосуються не тільки РФ, але і країн СНД.

Реклама:

"Зараз ми уточнюємо деталі подальшої роботи, не виключаю, що компанія зробить окремий продукт для держсектора", - додав він.

За його словами, робота за діючими контрактами продовжиться. У Zoom не відповіли на запит видання.

Про обмеження з боку Zoom, введених відносно державних установ, також повідомляється на сайті російської "Вищої школи економіки".

"Вишка більше не зможе користуватися корпоративною ліцензією в Zoom. За наявною інформацією, ця проблема зачіпає всі російські організації з державною участю, в тому числі і інші виші", - повідомили в ВШЕ.

Опитані виданням експерти вважають, що Zoom ухвалив таке рішення, щоб уникнути можливих санкційних ризиків з боку США.

"Zoom не працює на ринках, які вважає токсичними, оскільки це може вплинути на вартість акцій на біржі", - додав засновник ГК "Нейтроникс" Григорій Іванов.

"Частка Росії в виручці Zoom не перевищує 1%, тому компанії, на його думку, вигідніше пожертвувати цим ринком, ніж вартістю акцій.

Іншою причиною для обмеження надання послуг Zoom в Росії може бути складність дотримання законодавства, вважає партнер департаменту податків і права Deloitte Антон Зиков, наприклад, про необхідність зберігати дані користувачів на території країни", - йдеться у статті.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: