Двоє українців запустили електронне турагентство

П'ятниця, 24 липня 2015, 17:22

Двоє українців запустили інтернет-сервіс для самостійних мандрівників Tripmydream.com.

Про це "Економічній Правді" повідомив один з представників компанії, яка поки не розголошує імена засновників.

Новий сервіс, на відміну від схожих на нього, підшукує подорож без чіткої вказівки точки призначення.

Користувач може вказати тільки місто вильоту, мету відпочинку (море, гірськолижний відпочинок, екскурсійні міста) і суму, яку він готовий витратити. Сервіс підбере напрямки і сформує пропозиції виходячи з вигідних варіантів перельотів і готелів на вибрані дати.

Реклама:

"49% мандрівників проводять багато тижнів, відвідуючи більше 20 сайтів у пошуках всієї інформації для своєї подорожі", - розповідає представник компанії.

У алгоритми пошуку закладена експертиза мандрівників і дані про готелі і перельоти. У результаті сервіс знаходить варіанти "напрямок-переліт-готель" під заданий бюджет.

"У наступній версії движка сервісу (в процесі розробки) ми будемо рекомендувати в які дати куди краще полетіти, пропонувати альтернативні аеропорти в рамках однієї візи, плюс зможемо істотно здешевити перельоти за рахунок комбінації регулярних рейсів і лоукостів", - розповідає представник сервісу.

В основній команді стартапу - 7 осіб, у всій команді - близько 15. Початкові інвестиції становили близько 300 тис доларів. Робота над проектом почалася в січні 2013 року і ведеться з різних куточків світу, а сам сервіс запустився в квітні цього року. Один із засновників продав свою квартиру в Києві, щоб зібрати необхідну суму.

Стратегічним партнером з пошуку готелів є Booking.com, а партнерами по пошуку перельотів стали Skyscanner, Tickets.ua, OneTwoTrip. Комісію з користувачів Tripmydream.com не бере.

За час тестового періоду сайту (травень-червень) компанія зробила близько 100 продажів. Учасники ринку оцінюють, що вони могли принести компанії близько 4-5 тис доларів першого прибутку.

Через 9-12 місяців команда хоче вийти на 2-3 тис продажів на місяць. У планах також вихід на інші міжнародні ринки.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!