Бренд одягу New Look згортає бізнес в Україні і Росії

Середа, 12 листопада 2014, 12:33

Британська мережа недорогого одягу New Look заявила про свій відхід з України та Росії.

Про це пише "Апостроф".

Учасники роздрібного ринку України відзначають, що згортання бізнесу New Look, очевидно, пов'язане з незадовільними фінансовими показниками, а затяжний конфлікт на сході і нестабільність курсу валют можуть призвести до закриття інших брендів.

У Росії New Look працює з 2009 року. Там мережа об'єднує 20 магазинів.

Реклама:

У 2010 році рітейлер вийшов в Україну, відкривши п'ять торгових точок у Києві, Дніпропетровську та Одесі. При виході на ці ринки New Look заручився підтримкою партнера - компанії Delta Sport (Мехх і Nike), що займалася експансією торгової мережі.

В українському дочірньому підприємстві (ДП) "Делта-Спорт" від коментарів щодо закриття New Look відмовилися.

Примітно, що в кінці минулого тижня п'ять магазинів в Україні змінили вивіски з New Look на "Новий імідж".

В ТЦ "Міст Сіті", де працює магазин, пояснили, що зміна вивіски пов'язана із завершенням договору між "Делта Спорт" і материнською компанією.

"Постачань товарів більше не буде. Зараз розпродуємо товари", - розповіли в торговій точці в ТЦ "Глобус".

Згортання бізнесу New Look, очевидно, пов'язано з незадовільними фінансовими показниками магазинів, каже директор консалтингової компанії UTG Євгенія Локтіонова.

"На ринку ситуація важка. Купівельна спроможність населення падає, зростає курс валют. Природно, обороти рітейлерів знижуються. Наприклад, наша компанія закриває магазини SIX і IAM, так як ми побачили що вони не вийдуть на заплановані показники", - каже власник мережі Zeebra (мережа магазинів Butlers, Glossip) Дмитро Єрмоленко.

За його словами, в середньому в гривні ринок просів на 10-15%. У зв'язку з цим роздрібні оператори згорнули свої плани з розвитку, частина з них пішла з ринку - наприклад, Bosko, Esprit, OVS і RiverIsland.

У підсумку, рівень вакантності торговельних площ тільки в Києві показав антирекорд за всю історію розвитку ринку.

За підсумками III кварталу, середній показник порожніх торгових площ, згідно з даними консалтингової компанії JLL, сстановив 9,5%.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!