Нацтелекомпанія заробила на передвиборчій агітації 2,5 мільйона

П'ятниця, 30 травня 2014, 14:57

Прибуток Національної телекомпанії за розміщення в ефірному часі політичної реклами в ході передвиборної кампанії перед позачерговими виборами президента 25 травня становила 2,5 мільйона гривень.

Про це під час інтернет-конференції заявив гендиректор Національної телекомпанії Зураб Аласанія, пишуть "Українські новини".

"Жодного замовного матеріалу не було запропоновано, ніякого тиску я теж не відчув. Це стосується як новин, так і розміщення матеріалів на каналі", - зазначив гендиректор.

Також він підкреслив, що в даний момент всі журналісти і ведучі каналу проходять переатестацію, з точки зору професіоналізму, за результатами якої вони або підуть, або залишаться працювати в НТКУ.

Реклама:

Як повідомлялося, Аласанія має намір реформувати структуру НТКУ так , щоб з наявних 60 управлінь та дирекцій залишити 4 управління.

Також Аласанія має намір скоротити кількість заступників гендиректора НТКУ з 9 до 4.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!