"Газпром" домовився про купівлю медіахолдингу

Вівторок, 26 листопада 2013, 17:23

Дочірня структура "Газпрому" "Газпром-Медіа Холдинг" досягла принципової домовленості з групою "Інтеррос" Володимира Потаніна про покупку "Профмедіа".

Про це сторони оголосили у вівторок, передає "Прайм".

За інформацією видання, отримання схвалень регулюючих органів та завершення угоди заплановані на початок 2014 року. Фінансові умови операції не розголошуються.

Президент "Профмедіа" Ольга Паскіна повідомила, що це повністю грошова угода, і акціонер "Профмедіа" нею задоволений.

Реклама:

"Пропозиція від "Газпром-Медіа" - висока оцінка результатів роботи менеджменту "Профмедіа" з боку ведучого медійного холдингу в Росії", - сказав заступник гендиректора "Інтерроса" з інвестицій Олексій Башкіров.

Експерти ринку вважають, що "Газпром-Медіа", здобуваючи "Профмедіа", стає супергравцем на медіаринку, проте існують дві проблеми: внутрішня конкуренція між активами і вплив цього величезного холдингу на стан цін на ринку.

При цьому експерти вважають, що угода є початком процесу консолідації на медіаринку, який триватиме надалі.

Як відомо, "Газпром-Медіа" - найбільший у РФ медіахолдинг. Він керує телекомпанією НТВ, телеканалами ТНТ, НТВ-Плюс, видавничим домом "Сім днів", декількома радіостанціями, інтернет-компаніями Now.ru і RuTube.

"Профмедіа" - російський медіахолдинг, що включає в себе "ТВ3", "П'ятниця!", "2х2" - в сегменті телебачення; "Авторадіо", Energy, "Юмор FM" і "Радіо Романтика" - в сегменті радіо; "Централ Партнершип" - на ринку виробництва та дистрибуції кіно; "Сінема Парк" - на ринку кінопоказу; "Афіша" - в сегменті друкованих ЗМІ.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!