США закрили ринок для українського марганцю

Понеділок, 15 жовтня 2012, 10:46

Америка продовжила на 5 років дію антидемпінгових мит у розмірі 163% на імпорт силікомарганцю з України.

Про це пише газета "Комерсант-Україна".

У своєму повідомленні, опублікованому в четвер увечері, американска компанія US ITC пояснила, що скасування обмежень могло б "в майбутньому" нанести матеріальний збиток товаровиробникам США.

Для продукції з Бразилії в US ITC вирішили зняти обмеження, визнавши, що її ввезення не загрожує американським компаніям.

Реклама:

Представники інтересів українських феросплавних заводів називають рішення US ITC політичним.

"Виробники зробили все від них залежне, щоб спростувати звинувачення у демпінгу. Їм допомогли і в посольстві України в США, і в Мінекономрозвитку, але вище голови не стрибнеш", - говорить радник юридичного бюро "Єгоров, Пугінський, Афанасьєв і партнери" Гліб Бялий , який представляв у цьому розслідуванні інтереси українських заводів.

Інший співрозмовник видання, знайомий з ходом переговорів, стверджує, що рішення США пов'язано з політичною ситуацією в країні: "Це реакція Білого дому на дії української влади щодо опозиції - екс-прем'єра Юлії Тимошенко, колишнього голови МВС Юрія Луценка та інших політв'язнів".

Домагатися перегляду мит українські феросплавні заводи можуть лише в 2016 році, але за рік до цього вони можуть спробувати домогтися зниження їх ставки.

"Теоретично ставка може бути знижена навіть до нуля. Компанії повинні будуть поставити в США партію товару, за якою буде визначено рівень демпінгу. Якщо він виявиться нижче 163% - теоретично можна розраховувати на зменшення антидемпінгового ставки", - пояснив Бялий.

Як відомо, мита на українську продукцію США ввели ще у 1994 році і потім двічі їх подовжували - в 2006 і 2011 роках.

Цю продукцію в Україні виробляють Нікопольський, Запорізький і Стахановський заводи феросплавів, контроль над якими здійснює група Приват Ігоря Коломойського і Геннадія Боголюбова.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: