Виробник Domestos'a: У Європу повертається бідність

Понеділок, 27 серпня 2012, 14:33

Європа знову зіткнулася з проблемою бідності.

Про це, як передає AFP, заявив глава європейського підрозділу голландської компанії Unilever Ян Зейдервелд. У зв'язку з цим компанія має намір переглянути свою маркетингову стратегію.

За словами Зейдервелда, "бідність повертається до Європи".

"Якщо споживач в Іспанії, відправляючись за покупками, бере з собою тільки 17 євро, ми не можемо продавати йому пральний порошок за половину цієї суми", - підкреслив він.

Unilever має намір використовувати ті стратегії, які вже допомогли компанії на ринках, що розвиваються, зокрема, у Східній Азії, де рівень доходів населення, як правило, істотно нижче європейського.

Європейська економіка так і не відновилася після глобальної кредитної кризи 2008-2009 років, коли падіння ВВП склало близько 5 відсотків навіть в найбільш стійких до потрясінь країнах.

У 2011 році континент зіткнувся з борговою кризою, що призвела до повторної рецесії. Частка безробітних в країнах Південної Європи стала досягати 15-20 відсотків, а серед молоді - до половини.

Unilever володіє такими брендами, як чай Lipton, мило Dove, майонез Calve, дезодоранти Rexona і Axe та чистячий засіб Domestos. Це один з лідерів споживчого ринку Західної Європи і всього світу. Його виручка в минулому році склала трохи менше 47 мільярдів євро.

Lenta.ru

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!