Арабські шейхи продають свою частку в Daimler

Понеділок, 23 квітня 2012, 12:41

Провідний акціонер Daimler - державна інвесткомпанія емірату Абу-Дабі Aabar, яка володіє 9% акцій німецького автовиробника, вирішила розлучитися зі своєю часткою.

За минулі три роки арабський держфонд заробив в якості акціонера Daimler близько 2 млрд євро, але його віра в правильність стратегії концерну зникла, повідомляє портал "Дело".

Як відомо, арабський капітал прийшов до Німеччини в той момент, коли Daimler його вкрай потребував. Угода супроводжувалася гучними обіцянками.

"Ми твердо маємо намір підтримувати автоконцерн", - заявив глава Aabar Хадим аль-Кубаіссі в березні 2009 року.

Реклама:

Слова ці прозвучали відразу після того, як контрольована державою арабська інвесткомпанія вклала в Daimler 2 млрд євро, отримавши 9% акцій і ставши головним акціонером автомобілебудівника зі Штутгарта.

На піку фінансової кризи Daimler мав серйозні труднощі зі збутом автомобілів і ліквідністю.

Більше того, Хадим аль-Кубаіссі оголосив тоді про свій стратегічний інтерес і запевнив, що держфонд із Абу-Дабі виходить із довгострокової перспективи співпраці.

Наприкінці минулого тижня, однак, стало зрозуміло, що "довгострокове співробітництво" тривало всього три з невеликим роки, після чого колишній рятівник вирішив зафіксувати прибуток.

Ймовірно, це означає, що Хадим аль-Кубаіссі не сподівається на те, що голова правління Daimler Дітер Цетше зможе, як він зовсім нещодавно пообіцяв в ході генерального зборів акціонерів, значно підняти рентабельність і курс акцій концерну.

Для Дітера Цетше відхід такого акціонера, як держфонд Aabar з Абу-Дабі, - велика втрата.

В якості великого акціонера у Daimler залишається лише емірат Кувейт із пакетом трохи менше 7%.

Тим часом, за інформацією Handelsblatt, серед міноритаріїв Daimler зростає невдоволення тим, що за підсумками 2011 року його показник рентабельності склав всього лише 9%, тоді як Audi і BMW досягли рівня приблизно в 12%.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама:
Підпишіться на наші повідомлення!