Якутія хоче купити десять українських "Ан-140"

Четвер, 25 лютого 2010, 15:20

Російська авіакомпанія "Якутія" хоче до 2015 року поповнити свій парк десятьма близькомагістральними літаками "Ан-140",

Про це повідомили агентству у прес-службі розробника літака - київському ДП "Антонов", інформує агентство "Інтерфакс-Україна".

Посилаючись на інформацію російських колег, прес-служба повідомила, що "Якутія" експлуатує три літаки "Ан-140". Використання першого з них розпочали 2006 року.

За час експлуатації виконано понад 3,8 тис. польотів загальною тривалістю майже 10 тис. годин. 

Реклама:

"Ан-140" авіакомпанії виконують польоти до 23 аеропорту всередині Якутії, а також з Якутська до Хабаровська, у Маґадан, Блаґовєщенськ і Петропавловськ-Камчатський.

В авіакомпанії особливо відзначають здатність "Ан-140" літати при сильному холоді - до -55 градусів Цельсія, тоді як регіональні турбогвинтові літаки, створені компаніями ATR, Bombardier, SAAB, в умовах низьких температур працювати не можуть. 

Крім того, підкреслюють в авіакомпанії "Якутія", "Ан-140" може базуватися на ґрунтових злітно-посадкових смугах, включаючи галькові, яких в Якутії більшість, а також значно перевершує свого попередника "Ан-24", в першу чергу, паливною ефективністю та рівнем комфорту. 

Як відомо, "Ан-140" - це 52-місний літак для пасажирських та пасажирсько-вантажних перевезень ближньомагістрального повідомлення, який створюється на заміну літака "Ан-24".

Серійне виробництво Ан-140 і його модифікації Ан-140-100 розгорнуто на Харківському авіазаводі, на підприємстві HESA в Ірані, а також на ВАТ "Авіакор-Самарський авіаційний завод" у Росії. 

В Україні перший серійний літак був збудований в кінці 1999 року, в Ірані 2001 року, в РФ - 2005 року. Україна почала експлуатацію "Ан-140" на регіональних авіалініях у березні 2002 року, Іран у 2003 році, РФ - в 2006 році. 

На базі літака "Ан-140" передбачене створення цілого сімейства літаків за типом Ан-24/26/30/32: вантажного, адміністративного, спеціального призначення. 

Літак відповідає вимогам АП-25, FAR-25, JAR-25, а також вимогам ICAO з охорони довкілля.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

Реклама: